Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/6814
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Хмелевська, Інга Олексіївна | - |
dc.contributor.author | Khmelevska, Inga | - |
dc.contributor.author | Петрова, Юлія | - |
dc.date.accessioned | 2020-03-02T11:13:32Z | - |
dc.date.available | 2020-03-02T11:13:32Z | - |
dc.date.issued | 2016 | - |
dc.identifier.citation | Хмелевська І. О. Взаємозв’язок хореографічного та музичного мистецтв як чинник формування музичної компетентності майбутніх педагогів хореографів / Ю. Петрова, І. Хмелевська // Наукові записки [Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]. Сер. : Педагогічні науки. - 2016. - Вип. 143. - С. 141-146. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/6814 | - |
dc.description.abstract | Здатність до автентичної інтерпретації змісту музичного твору, що вислуховується опосередковано, вдосконалюється в процесі оволодіння хореографом знаннями про елементи музичної семіотики, до яких належать особливості інтонування та структурування музичної фрази, різновиди формоутворення, фактур, фразування, та ін.. Вміння до автентичної інтерпретації змісту музичного твору виявляється як інтегральна якість педагога – хореографа, якої він набуває в процесі формування специфічної музичної компетентності фахівця хореографіч- ної освіти. Професійну підготовку фахівця хореографічної освіти можна вважати довершеною лише за умов досягнення хореографом достатнього рівню музичної компетентності. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка | uk |
dc.subject | взаємозв’язок | uk |
dc.subject | хореографічне та музичне мистецтво | uk |
dc.subject | чинник | uk |
dc.subject | формування музичної компетентності | uk |
dc.subject | майбутні педагоги-хореографи | uk |
dc.title | Взаємозв’язок хореографічного та музичного мистецтв як чинник формування музичної компетентності майбутніх педагогів хореографів | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра музичного мистецтва і хореографії |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
vzaiemozvyaz.pdf | 379.92 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.