Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6660
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorВолинчук, Олена-
dc.contributor.authorVolynchuk, Olena-
dc.date.accessioned2020-02-19T13:59:35Z-
dc.date.available2020-02-19T13:59:35Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationВолинчук О. До проблеми психологічних меж особистості / О. Волинчук // Наука і освіта. - 2019. - №3. - С. 37-40.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6660-
dc.description.abstractУ статті зроблено спробу систематизувати наявні у психології підходи до проблеми психологічних меж особистості. Вказано етапи вивчення проблеми меж. Зазначено, що переважна більшість досліджень феномена здійснюється в рамках філософського та психологічного підходів. Представлено зміст психологічної межі. Подано різновиди та функції меж психологічного простору особистості. The approaches to the problem of psychological boundaries of the individual are systematized in the article. The stages of studying the problem of boundaries are indicated. It is noted that the vast majority of studies of the phenomenon are carried out within the framework of philosophical and psychological approaches. The content of the psychological boundary is presented. The varieties and functions of boundaries of personality’s psychological space are presented.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherПівденноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинськогоuk
dc.subjectособистістьuk
dc.subjectпсихологічні межіuk
dc.subjectпсихологічний простірuk
dc.subjectpersonalityuk
dc.subjectpsychological boundariesuk
dc.subjectpsychological spaceuk
dc.titleДо проблеми психологічних меж особистостіuk
dc.title.alternativeThe problem of individual’s psychological boundariesuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2019

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Volynchuk.pdf777.79 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.