Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6647
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorНіколаї, Галина Юріївна-
dc.contributor.authorNikolai, Halyna Yu-
dc.date.accessioned2020-02-19T10:27:47Z-
dc.date.available2020-02-19T10:27:47Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationНіколаї Г. Ю. Методологічні засади якісних досліджень у сфері хореографічно-педагогічної освіти: з проблем порівняльної педагогіки в Україні / Г. Ю. Ніколаї // Edukacja w badaniach pedagogicznych problemy – koncepcje – rozwiązania. - Toruń. - 2017. - P. 63-74.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6647-
dc.description.abstractВисвітлюються методологічні підходи до якісних досліджень у сфері хореографічно-педагогічної освіти (діалектичний, історико-генетичний, порівняльний, соціокультурний, аксіологічний, інтердисциплінарний, художньо-ментальний, семіологічний та ін .) в Україні . Презентуються результати порівняльного аналізу моделей підготовки майбутніх учителів хореографії на пострадянському просторі та в Польщі й Німеччині, які досліджуються в межах науково-дослідного проекту «Теоретичні та методичні засади розвитку хореографічно-педагогічної освіти в Україні» . Methodological approaches to quality research in the field of choreographic-pedagogical education (dialectical, historical-genetic, comparative, sociocultural, axiological, interdisciplinary, artistic-mental, semiological etc .) in Ukraine are highlighted in this article . The results of comparative analysis of the models of the future choreography teachers’ training in the former Soviet Union, Poland and Germany, which have been studied in the framework of the research project “Theoretical and methodological foundations for the development of choreographic-pedagogical education in Ukraine” are presented .uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherToruń : Wydawnictwo Adam Marszałekuk
dc.subjectхореографічно-педагогічна освітаuk
dc.subjectпорівняльна педагогікаuk
dc.subjectметодологічні підходиuk
dc.subjectякісні методи педагогічних дослідженьuk
dc.subjectchoreographic-pedagogical educationuk
dc.subjectcomparative pedagogyuk
dc.subjectmethodological approachesuk
dc.subjectqualitative methods of educational researchuk
dc.titleМетодологічні засади якісних досліджень у сфері хореографічно-педагогічної освіти: з проблем порівняльної педагогіки в Україніuk
dc.title.alternativeMethodological foundations of quality research in the field of choreographic – pedagogical education: on the basis of problems of comparative pedagogy in Ukraineuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Кафедра музичного мистецтва і хореографії

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Methodological foundations of quality research.pdf7.46 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.