Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6508
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNestoruk, Natalia-
dc.contributor.authorНесторук, Наталя Анатоліївна-
dc.contributor.authorChykunov, Pavlo-
dc.contributor.authorЧикунов, Павло Олександрович-
dc.date.accessioned2020-02-10T14:14:37Z-
dc.date.available2020-02-10T14:14:37Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationNestoruk N. Optimization of the Technology of Mastering Competence Complex For Professional Activity of Electromechanical Engineers / N. Nestoruk, P. Chykunov // Наука і освіта. - 2017. - №10. - С. 133-138.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6508-
dc.description.abstractFuture professionals have poor knowledge of both hardware and its types, technology, organization and research, prefer reproductive activities, following their teachers’ instructions without understanding the purpose of certain actions of theory in practice. Based on the exploration of training future electromechanical engineers it has been revealed that the students’ mastering of research skills requires the development of competence-focused teaching technologies and consideration of complex pedagogical conditions of its effective use. There has been designed a competence-focused technology which involves creating a single experimental environment within the complex of technical disciplines by unifying methodological tools (target benchmarks, principles and approaches), component characteristics of the learning process (subject-activity, functionalcontent, organizational-activity), as well as technological components (methods, means, conditions, etc.). It has been implemented in the educational process of the experimental group of students. The control group was taught according to the traditional system. As a result of the experiment it has been found that the experimental group students’ reseach skills have significantly improved as compared to the control group students, which is indicative of the efficiency of the designed technique. У роботі встановлено, що майбутні фахівці погано знають як обладнання, так і види, технологію організації й проведення досліджень, віддають перевагу репродуктивним видам діяльності, воліючи дотримуватись вказівок викладача та методичних рекомендацій, не розуміючи призначення певних дій теорії на практиці наукових досліджень. На основі студіювання практики підготовки майбутніх інженерів електромеханічного профілю з’ясовано, що опанування студентами експериментальними дослідженнями потребує розробки компетентнісно-зорієнтованої технології навчання та врахування комплексу педагогічних умов її ефективного застосування. Спроектована компетентністно зорієнтована технологія опанування майбутніх інженерів електромеханічного профілю експериментальних досліджень передбачає створення єдиного експериментального середовища в межах комплексу технічних дисциплін шляхом уніфікації методологічного інструментарію (цільових орієнтирів, принципів і підходів), компонентних характеристик процесу навчання (суб’єктно-діяльнісних, функціонально-змістових, організаційно-діяльнісних), а також технологічних складників (методів, засобів, умов та ін.). Обґрунтовано, що основою змісту в компетентнісно зорієнтованих програмах підготовки майбутніх фахівців електромеханічного профілю доцільно позиціонувати експериментальні дослідження як універсальний, міжпредметний вид практико зорієнтованої діяльності, що дозволяє прилучати майбутніх фахівців до інженерного експериментування з метою формування нових знань і практичних умінь як необхідних результатів засвоєння технічних дисциплін. Зміст технічних дисциплін, що передбачають проведення експериментальних досліджень, орієнтується в руслі розробленої технології на формування в майбутніх інженерів електромеханічного профілю фахово значущих умінь, які лежать в основі дослідницької компетентності. У результаті її застосування відбулося суттєве зростання якісних характеристик рівня підготовки до проведення експериментальних досліджень, що характеризувалося зменшенням у вибірці кількості осіб з неприпустимим рівнем і зменшенням осіб з критичним рівнем підготовленості при одночасному значному зростанні числа студентів із допустимим і оптимальним рівнями підготовки до проведення експериментальних досліджень, що говорить про її дієвість.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherПівденноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинськогоuk
dc.subjectexperimental researchuk
dc.subjectskills-orienteduk
dc.subjecttechnology traininguk
dc.subjecttechnical disciplinesuk
dc.subjectelectromechanical engineersuk
dc.subjectекспериментальні дослідженняuk
dc.subjectтехнології навчанняuk
dc.subjectтехнічні дисципліниuk
dc.subjectінженери-електромеханікиuk
dc.titleOptimization of the Technology of Mastering Competence Complex For Professional Activity of Electromechanical Engineersuk
dc.title.alternativeОптимізація технології опанування компетентністним комплексом для професійної діяльності інженерів-електромеханіківuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2017

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Nestoruk.pdf583.17 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.