Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6488
Title: Peculiarities of Female Students’ Motivation For Physical Exercises
Other Titles: Дослідження мотивації студенток до занять з фізичної культури
Authors: Shuba, Liudmyla
Шуба, Людмила Вікторівна
Shuba, Viktoriia
Шуба, Вікторія Вікторівна
Yaremchuk, Yuliia
Яремчук, Юлія
Keywords: technology
fitness
motivation
physical qualities
sports
girls
students
технологія
фітнес
мотивація
фізичні якості
спорт
дівчата
студентки
Issue Date: 2017
Publisher: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Citation: Shuba L. Peculiarities of Female Students’ Motivation For Physical Exercises / L. Shuba, V. Shuba, Y. Yaremchuk // Наука і освіта. - 2017. - №9. - С.105-110.
Abstract: The paper aims to investigate the impact of the developed fitness technology on female students’ motivation for physical education classes. The suggested fitness technology for 17-20-year-old girls takes into account a number of important factors: the type of body type, the level of physical fitness and students’ physical health. Depending on these factors, the planning of load components was carried out. The experiment involved 51 girls aged from 17 to 20 years, who were divided into experimental (n = 25) and control (n = 26) groups. In the control group, classes were conducted according to a program that provided for the development of only those physical qualities that are necessary for the successful assimilation of motor activity techniques. Students of the experimental group were suggested to use the developed fitness technology, taking into account their individual characteristics. According to the questionnaire of A. Shaboltas “Motives that Encourage to Do Sports” it has been discovered that the developed fitness technology positively affects the motivational sphere of girls. The developed questionnaire, which was used after the study in both groups, showed positive results – most female students were happy to attend Physical Culture lessons and understood positive effect of sport on their health. Проаналізовано сучасну науково-методичну літературу та новітні шляхи використання різновидів фітнесу. Теоретично обґрунтовано та розроблено фітнес-технологію для дівчат 17-20 років. Установлено, що фітнес- технології – сукупність наукових методів, кроків, прийомів, сформованих в певний алгоритм дій, який ре- алізується певним чином в інтересах підвищення ефективності оздоровчого процесу. Мета – дослідити вплив розробленої фітнес-технології на мотивацію до занять з фізичної культури. Було розроблено фітнес-технологію для дівчат 17-20 років, яка враховує ряд важливих чинників: тип тілобудови, рівень фізичної підготовленості та соматичного здоров’я студентів. Залежно від цих чинників здійснювалося планування компонентів наванта- ження. В експерименті взяли участь 51 дівчат 17-20 років, яких було поділено на експериментальну (n=25) і контрольну (n=26) групи. У студенток контрольної групи заняття проводились за програмою, яка передбачала розвиток лише тих фізичних якостей, які необхідні для успішного засвоєння техніки рухових дій. У канікуляр- ний період жодних завдань відносно розвитку фізичних якостей не було запропоновано. У студенток експери- ментальної групи заняття проводилися з використанням розробленої фітнес-технології з урахуванням їх індивідуальних особливостей. За анкетуванням А. Шаболтаса «Мотиви, що спонукають займатися спортом» було виявлено, що розроблена фітнес-технологія позитивно впливає на мотиваційну сферу дівчат 17-20 років. Розроблений опитувальник, який було використано після дослідження в обох групах, показав позитивні резуль- тати – більшість дівчат із задоволенням відвідували заняття з фізичної культури та розуміли її вплив на своє життя. Дані, отримані у процесі дослідження, показали ефективність розробленої фітнес-технології на моти- вацію студенток до занять спортом.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6488
Appears in Collections:2017

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Shuba.pdf559.42 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.