Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6453
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКалиниченко, Ірина Олександрівна-
dc.date.accessioned2020-02-07T10:44:37Z-
dc.date.available2020-02-07T10:44:37Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationКалиниченко І. О. Фізіолого-гігієнічне обґрунтування індивідуально-диференційованого підходу у фізичному вихованні дітей шкільного віку / І. О. Калиниченко // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2014. – № 8. – С. 87-92.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6453-
dc.description.abstractThe paper presents the evaluation of adaptive and functional and reserve capacity of schoolchildren's organism for justification of individual and differentiated approach in physical education. The current selective individual observation over the pupils studying in classes with different amounts of physical activity organized within the timetable was conducted. The study involved 2,906 children aged 6 to 17. Somatometric, physiometric and functional parameters were determined. According to the comprehensive medical examinations of children, the main gymnastic group (81,47 ± 1,09% of schoolchildren) has advantage over other medical groups for physical training (preparatory - 11,59 ± 0,75%, special - 3.80 ± 0,21%, exempt - 1,93 ± 0,50% of examined). Average (49,36 ± 0,92%) and below average (23,22 ± 0,78%) levels of the functional reserve of heart prevailed among the examined schoolchildren. У статті проведено оцінку адаптаційних і функціонально-резервних можливостей організму дітей шкільного віку для обґрунтування індивідуально-диференційованого підходу у фізичному вихованні. Встановлено, що серед школярів перевагу має питома вага основної фізкультурної групи (81,47±1,09% школярів) над іншими медичними групами для занять фізичною культурою. Діти, які мають середній, нижче-середнього та низький рівень ФРМ (76,88%) формують групи ризику щодо толерантності до фізичного навантаження і мають на- лежати до підготовчої та спеціальної медичних груп, що у свою чергу вимагає індивідуально-диференційованого підходу на уроках фізичного виховання. Серед дітей шкільного віку з різним типом реакціна фізичне навантаження вірогідну відмінність установлено для показників, що характеризують функціональний стан дихальної і серцево-судинної систем.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectphysical educationuk
dc.subjectchildrenuk
dc.subjectindividualizationuk
dc.subjectdifferentiationuk
dc.subjectphysical performanceuk
dc.subjectadaptive capacityuk
dc.subjectfunctional and reserve capacityuk
dc.subjectфізичне вихованняuk
dc.subjectшколяріuk
dc.subjectіндивідуалізаціяuk
dc.subjectфізична працездатністьuk
dc.subjectдиференціаціяuk
dc.subjectадаптаційний потенціалuk
dc.subjectфункціонально-резервні можливостіuk
dc.titleФізіолого-гігієнічне обґрунтування індивідуально-диференційованого підходу у фізичному вихованні дітей шкільного вікуuk
dc.title.alternativeФизиолого-гигиеническое обоснование индивидуально-дифференцированного подхода в физическом воспитании детей школьного возрастаuk
dc.title.alternativePhysiological and hygienic justification of individual and differentiated approach to physical education of schoolchildrenuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2014

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kalynychenko.pdf626.2 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.