Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6410
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГалета, Ярослав Володимирович-
dc.contributor.authorHabelko, Olena-
dc.contributor.authorDombrovan, Tetiana-
dc.contributor.authorГабелко, Олена-
dc.contributor.authorДомброван, Тетяна-
dc.contributor.authorGaleta, Yaroslav Volodymyrovych-
dc.date.accessioned2020-02-06T09:51:42Z-
dc.date.available2020-02-06T09:51:42Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationHaleta Y. Development of professional maturity of future foreign language teachers by means of informational technologies / Y. Haleta, O. Habelko, T. Dombrovan // Наука і освіта. – 2018. – №4. – С. 137-143.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6410-
dc.description.abstractThe article deals with the necessity of implementing information technologies in the educational process in terms of foreign language teacher training, taking into account the social and cultural situation, which is reflected in the educational system. Professional maturity consists of stable professional motivation, professional identity, as well as acquired knowledge and skills of professional activity in the chosen field. У статті показано необхідність (з урахуванням соціокультурної ситуації, що має відображення на системі освіти) упровадження можливостей інформаційних технологій в освітній процес, зокрема у підготовку майбутнього вчителя іноземної мови. Здійснено аналіз змісту категорії «професійна зрілість», визначено її складові. Зазначено, що професійна зрілість складається зі стійкої професійної мотивації, сформованої професійної ідентичності, а також набутих знань, умінь та навичок професійної діяльності в обраній галузі. На основі аналізу сутності досліджуваного феномена зазначено, що професійна зрілість є найвищою точкою розвитку.uk
dc.language.isoenuk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»; Інститут інформаційних технологій і засобів навчання НАПН Україниuk
dc.subjectprofessional maturityuk
dc.subjectprofessional developmentuk
dc.subjectprofessional motivationuk
dc.subjectinformation and communica-tion technologiesuk
dc.subjectmultimediauk
dc.subjectthe integrity of professional formationuk
dc.subjectпрофесійна зрілістьuk
dc.subjectпрофесійний розвитокuk
dc.subjectпрофесійна мотиваціяuk
dc.subjectінформаційно-комунікаційні технологіїuk
dc.subjectмультимедіаuk
dc.subjectцілісність професійного становленняuk
dc.titleDevelopment of professional maturity of future foreign language teachers by means of informational technologiesuk
dc.title.alternativeРозвиток професійної зрілості майбутнього вчителя іноземної мови засобами інформаційних технологійuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:2018

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Yaroslav Haleta.pdf598.41 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.