Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6396
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorKolomiets, Alla Mykolaivna-
dc.contributor.authorКоломієць, Алла Миколаївна-
dc.contributor.authorKolomiiets, Dmytro-
dc.contributor.authorКоломієць, Дмитро Іванович-
dc.contributor.authorGromov, Yevhen-
dc.contributor.authorГромов, Євген Володимирович-
dc.date.accessioned2020-02-05T14:16:50Z-
dc.date.available2020-02-05T14:16:50Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationKolomiiets A. Implementation of The Latest World-Class Scientific Achievements in Training Process of Future Teachers / A. Kolomiiets, D. Kolomiiets, Y. Gromov // Наука і освіта. - 2017. - №8. - С. 72-77.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6396-
dc.description.abstractThe paper deals with the main directions and methodological principles of future pedagogues’ professional skills improvement, enhancement of their scientific outlook, and development of their methodological culture by means of the implementation of the latest scientific achievements into the content of the training process of future teachers. The principal directions are as follows: implementation of fundamental sciences and investigations results in corresponding sections of studied subject matters; applying latest psychological and pedagogical achievements to future teachers’ methodological training; using constantly developing information technologies potential for the improvement of the content and forms of the educational process organization. На сучасному етапі розвитку українського суспільства на державному рівні визнано, що традиційна система освіти перебуває в стані кризи. До того ж, очевидно, що криза системи освіти – це лише частина глобальної цивіліза- ційної кризи. Нинішню цивілізацію характеризують кризи економічного, екологічного, енергетичного, інформацій- ного, соціального та національного характеру. Можливість успішного подолання цих криз і конфліктів багато в чому визначається рівнем освіченості та культури суспільства. Зазначена специфіка розвитку суспільства диктує нові вимоги до освітньої парадигми: основними цілями освіти стають формування та розвиток особистості засобами навчання; орієнтація на досягнення якісно нового рівня освіченості кожної особистості та суспільства загалом; роз- ширення наукового світогляду кожного учня й студента. Вимога підвищення якості підготовки майбутнього вчителя вимагає підпорядкувати навчальний процес у ВНЗ не стільки завданню інформаційного насичення, скільки форму- ванню культури мислення студентів, розвитку інтелектуального потенціалу особистості, дослідницьких навичок і вмінь творчого конструювання. Тобто навчальний процес у педагогічному ВНЗ має бути спрямованим на тісний зв’язок з науковою діяльністю і стати науково-педагогічним. Потрібні нові методологічні підходи до організації професійної підготовки майбутніх учителів і спеціальна методика імплементації новітніх результатів наукових дос- ліджень у зміст і технології підготовки майбутніх учителів. Напрямами розв’язання проблеми відірваності теорії, освіти і практики вважаємо спеціальні заходи щодо імплементації новітніх результатів наукових досліджень у зміст і технології підготовки майбутніх учителів. До таких напрямів відносимо: імплементацію результатів досліджень фундаментальних наук у відповідні розділи навчальних дисциплін; упровадження новітніх психолого-педагогічних досягнень у методичну підготовку майбутніх учителів; використання можливостей інформаційно-комунікаційних технологій, що постійно розвиваються, в удосконаленні змісту та форм організації навчально-виховного процесу. Зазначені заходи не лише розширюють науковий світогляд майбутніх педагогів, а й розвивають методологічну куль- туру, без якої неможлива висока якість педагогічної освіти.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherПівденноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинськогоuk
dc.subjectteacher traininguk
dc.subjectscientific achievementsuk
dc.subjectimplementationuk
dc.subjectresearch and developmentuk
dc.subjectpedagogical universityuk
dc.subjecteducation contentsuk
dc.subjectпідготовка вчителівuk
dc.subjectнаукові досягненняuk
dc.subjectнауково-дослідна роботаuk
dc.subjectімплементаціяuk
dc.subjectпедагогічна освітаuk
dc.subjectзміст освітиuk
dc.titleImplementation of The Latest World-Class Scientific Achievements in Training Process of Future Teachersuk
dc.title.alternativeІмплементація новітніх наукових досягнень світового рівня у підготовку майбутніх учителівuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:2017

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kolomiiets.pdf572.39 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.