Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/6335
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГущак, Ж. М.-
dc.date.accessioned2020-02-03T14:06:56Z-
dc.date.available2020-02-03T14:06:56Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationГущак Ж. М. Концептуальна модель технологічного процесу формування безпекознавчої компетентності студентів / Ж. М. Гущак // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2014. – № 7. – С. 71-76.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/6335-
dc.description.abstractУ статті визначено основні складові компоненти безпекознавчої компетентності як прояву культури безпеки життєдіяльності студентів: предметна, прикладна, загальна та професійна. Запропоновано модель формування предметної безпекознавчої компетентності, що передбачає використання індивідуальної стратегії організації навчання.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectsafety studies competenceuk
dc.subjectsubject of safety studies competenceuk
dc.subjecttechnological process of forming the subject of students’ safety studies competenceuk
dc.subjectбезпекознавча компетентністьuk
dc.subjectпредметна безпекознавча компетентністьuk
dc.subjectтехнологічний процес формування предметної безпекознавчої компетентності студентівuk
dc.titleКонцептуальна модель технологічного процесу формування безпекознавчої компетентності студентівuk
dc.title.alternativeThe conceptual technology process model of the students’ safety studies competence formationuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:2014

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Hushchak.pdf431.62 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.