Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6276
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБоксгорн, Віта Василівна-
dc.contributor.authorBoksgorn, Vita Vasilivna-
dc.date.accessioned2020-01-30T14:01:10Z-
dc.date.available2020-01-30T14:01:10Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationБоксгорн В. В. Роль соціально-педагогічної перцепції у фаховій підготовці майбутніх соціономів педагогічних університетів / В. В. Боксгорн // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2014. – № 7. – С. 31-35.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6276-
dc.description.abstractPresently for our society a task of increasing efficiency of professional education is enough actual. Especially sharply it appears for the representatives of socionoms professions, where the object of labour is a man with his various problems and difficulties. First of all, it should make interest for teachers, psychologists and social workers. У даній статті розглянуто роль соціально-педагогічної перцепції у фаховій підготовці соціономів педагогічних університетів.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectperceptionuk
dc.subjectsocial perceptionuk
dc.subjectsocial-pedagogical perceptionuk
dc.subjectперцепціяuk
dc.subjectсоціальна перцепціяuk
dc.subjectсоціально-педагогічна перцепціяuk
dc.titleРоль соціально-педагогічної перцепції у фаховій підготовці майбутніх соціономів педагогічних університетівuk
dc.title.alternativeРоль социально-педагогической перцепции в профессиональной подготовке будущих социономов педагогических университетовuk
dc.title.alternativeThe role of social-pedagogical perception in the professional preparation of future socionoms in pedagogical universitiesuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2014

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Bokshorn.pdf392.65 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.