Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6259
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСитнік, Світлана Володимирівна-
dc.contributor.authorSytnik, Svitlana Volodymyrivna-
dc.date.accessioned2020-01-30T13:07:30Z-
dc.date.available2020-01-30T13:07:30Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationСитнік С. В. Прояв інноваційних якостей рекламних агентів в умовах міжособистісної взаємодії / С. И. Ситнік // Наука і освіта. - 2018. - №5-6. - С.39-44.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6259-
dc.description.abstractОднією з важливих умов успішності рекламних агентів є індивідуально-психологічні особливості, які сприяють міжособистісній взаємодії в процесі інноваційної діяльності. Мета статті полягає в дослідженні особливостей інноваційних якостей рекламних агентів та визначенню їхньої ролі в міжособистісній взаємодії. Показано, що інно- ваційна діяльність розглядається як активність особистості, яка спрямована на створення нових оригінальних продуктів. Успіх цієї діяльності залежить від креативності особистості. При цьому інноваційність реалізується на когнітивному і поведінковому рівнях особистості. Щодо міжособистісної взаємодії, то вона визначається як відповідний контакт, обумовлений просторово-часовою близькістю суб’єктів. Емпіричне дослідження показало достатній рівень розвитку таких інноваційних якостей як креативність, ризик заради успіху, орієнтація на майбу- тнє тощо у досліджуваних рекламних агентів. Провідним у цьому комплексі якостей виступає креативність. Ви- значено, що переважна більшість успішних рекламних агентів частіше використовують такі типи міжособистіс- ної взаємодії: авторитарний, егоїстичний, доброзичливий. Найменше їм притаманні підпорядкованість та залеж- ність. Проведений кореляційний аналіз засвідчив наявність прямих зв’язків між авторитарним типом міжособис- тісної взаємодії та ризиком заради успіху, а також індексом інноваційності. Виявлено також прямий зв’язок між доброзичливим типом взаємодії і креативністю та орієнтацією на майбутнє. Зафіксовано кореляційний зв’язок між егоїстичним типом взаємодії і орієнтацією на майбутнє та загальним індексом інноваційності. Було виявлено зворотні зв’язки між підпорядкованим типом взаємодії і креативністю та ризиком заради успіху. Зворотній зв’язок встановлено також між залежним типом взаємодії і ризиком заради успіху та загальним індексом інноваційності. Решта типів міжособистісної взаємодії не мають статистично значимих зв’язків з інноваційними якостями дос- ліджуваних. Отримані результати дають підставу говорити про те, що інноваційні якості особистості рекламних агентів пов’язані з типами міжособистісної взаємодії. One of the important conditions for the success of advertising representatives is individual psychological features that promote interpersonal interaction in the process of innovation. The paper aims to examine the features of innovative qualities of advertising representatives and determine their role in interpersonal interaction. Innovation is considered as the activity aimed at creating new original products. Its success depends on the creativity of the individual. At the same time, innovation is realized at the cognitive and behavioral levels. Interpersonal interaction is regarded as the appropriate contact, due to the spatial-temporal closeness of the subjects. According to the results of the empirical study it has been found that such innovative qualities as creativity, risk for success, orientation to the future, etc. are mature in the respondents. And the most mature quality in them is creativity. The majority of successful advertising representatives often use the same types of interpersonal interaction as authoritarian, selfish, and benevolent. The correlation analysis has shown the existence of direct correlation relationships between the authoritarian type of interpersonal interaction and risk for success, as well as the innovation index. A direct correlation relationship has been also found between the benevolent type of interaction and creativity and the orientation towards the future. A correlation relationship between the selfish type of interaction and the orientation towards the future and the general index of innovation has been also found. Besides, there is inverse correlation between the subordinate type of interaction and creativity and risk for success, as well as between a dependent type of interaction and risk for success and a general innovation index. Other types of interpersonal interaction do not have statistically significant correlation relationships with the innovative qualities of the respondents. The obtained results give grounds to state that the innovative qualities of advertising representatives are connected with the types of interpersonal interaction.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherПівденноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинськогоuk
dc.subjectінноваційна діяльністьuk
dc.subjectінноваційні якостіuk
dc.subjectміжособистісна взаємодіяuk
dc.subjectрекламна діяльністьuk
dc.subjectтипи міжособистісної взаємодіїuk
dc.subjectinnovative activityuk
dc.subjectinnovative qualitiesuk
dc.subjectinterpersonal interactionuk
dc.subjectadvertising activityuk
dc.subjecttypes of interpersonal interactionuk
dc.titleПрояв інноваційних якостей рекламних агентів в умовах міжособистісної взаємодіїuk
dc.title.alternativeInnovative qualities manifestation in terms of advertising representatives’ interpersonal interactionuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2018

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Sytnik.pdf573.31 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.