Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6198
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКропивка, Ольга Григорівна-
dc.contributor.authorKropivka, Olga-
dc.contributor.authorКононец, Наталія Василівна-
dc.contributor.authorKononets, Natalia-
dc.date.accessioned2020-01-29T08:45:12Z-
dc.date.available2020-01-29T08:45:12Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationКропивка О. Г. Середовище дистанційної підтримки у процесі підготовки майбутніх учителів природничих наук до організації безпечної життєдіяльності учнів / О. Г. Кропивка, Н. В. Кононец // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського = Scientific bulletin of South Ukrainian National Pedagogical University named after K. D. Ushynsky: наук. журнал. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського, 2019. – № 4 (129). – С. 77-83.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6198-
dc.description.abstractОсобливого значення в умовах динамічних змін, що відбуваються в сучасному освітньому просторі, зростання соціальної ролі вчителя природничих наук, професійна підготовка студентів, зокрема, до організації безпечної життєдіяльності учнів старшої школи повинна ґрунтуватися на поєднанні глибокого засвоєння основ теоретичних фахових знань із набуттям студентами практичних умінь і навичок застосовування цих знань у майбутній педагогічній діяльності. Відтак, постає проблема формування готовності майбутніх учителів природничих наук до організації безпечної життєдіяльності учнів старшої школи. Метою проведеного дослідження є теоретичне обґрунтування педагогічної умови підготовки майбутніх учителів природничих наук до організації безпечної життєдіяльності учнів старшої школи – створення середовища дистанційної підтримки студентів у процесі підготовки до організації безпечної життєдіяльності учнів старшої школи. A social role of Natural Sciences teachers has been becoming of particular importance in the context of dynamic changes occurring in the modern educational space. Therefore, the professional training of students, in particular, to organize safe life activities of high school students should be grounded on the combining of deep mastering of the basics of theoretical professional knowledge and skills in applying this knowledge in their future educational activities. Thus, there arises a problem of forming the readiness of future Natural Sciences teachers to organize high school students’ safe life activities. The aim of the study is to substantiate theoretically the pedagogical condition for training future teachers of Natural Sciences to organize high school students’ safe life – to create an environment of remote (distant) support for students in the process of training them to organize of high school students’ safe life activities.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherПівденноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинськогоuk
dc.subjectмайбутні учителіuk
dc.subjectприродничі наукиuk
dc.subjectбезпечна життєдіяльністьuk
dc.subjectучніuk
dc.subjectдистанційна освітаuk
dc.subjectсередовище дистанційної підтримкиuk
dc.subjectfuture teachersuk
dc.subjectnatural sciencesuk
dc.subjectsafe life activitiesuk
dc.subjectpupilsuk
dc.subjectdistant educationuk
dc.subjectremote / distant support environmentuk
dc.titleСередовище дистанційної підтримки у процесі підготовки майбутніх учителів природничих наук до організації безпечної життєдіяльності учнівuk
dc.title.alternativeThe environment of distant support in the process of training future Natural Sciences teachers to organize pupils’ safe life activitiesuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2019

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kropivka.pdf446.69 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.