Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6081
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorШиліна, Наталія Євгенівна-
dc.contributor.authorSchylina, Nataliia Evgenivna-
dc.date.accessioned2020-01-23T12:43:39Z-
dc.date.available2020-01-23T12:43:39Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationШиліна Н. Є. Проблема виховання дітей з особливими освітніми потребами в умовах сім’ї та освітніх установ / Н. Є. Шиліна // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського = Scientific bulletin of South Ukrainian National Pedagogical University named after K. D. Ushynsky: наук. журнал. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського, 2019. – № 3 (128). – С. 42-49.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6081-
dc.description.abstractСтаття присвячена проблемі інклюзивної освіти, а саме навчанню і вихованню в умовах сімʼї та дошкільних закладів. Автором проаналізовано вітчизняний та зарубіжний досвід роботи з дітьми з особливими освітніми потребами. Схарактеризовано такі підходи як: розширення доступу до освіти (його головною метою є розширення освітніх можливостей для людей із психічними і фізичними вадами, етнічних меншин, а також людей з неблагополучних верств суспільства), мейнстримінг (цей підхід передбачає, що діти-інваліди спілкуються з однолітками на святах, у час дозвілля), інтеграція (означає приведення потреб дітей із психічними та і фізичними порушеннями у відповідність із звичною традиційною системою освіти) та інклюзія (вона є таким видом освітньої діяльності, коли люди з різними обмеженнями і потребами можуть навчатися нарівні із людьми без відхилень). The article is devoted to the problem of inclusive education, namely, education and upbringing in both family and preschool institutions. The author analyzes the domestic and foreign experience of working with children with special educational needs. The following approaches are described: expanding access to education (its main goal is to expand educational opportunities for people with mental and physical disabilities, ethnic minorities, and people from disadvantaged sections of society), mainstreaming (this approach implies that children with disabilities communicate with their peers on holidays, during their leisure time), integration (means bringing the needs of children with mental and physical disorders into line with the habitual traditional education system), and inclusiveness (it is such an educational activity when people with limitations and needs can be trained together with people without any disabilities).uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectінклюзивна освітаuk
dc.subjectвиховання дітей з особливими освітніми потребамиuk
dc.subjectтьюторuk
dc.subjectсімейне вихованняuk
dc.subjectрозширений доступ до освітиuk
dc.subjectмейнстримінгuk
dc.subjectінтеграціяuk
dc.subjectінклюзіяuk
dc.subjectinclusive educationuk
dc.subjecteducation of children with special educational needsuk
dc.subjecttutoruk
dc.subjectfamily educationuk
dc.subjectextended access to educationuk
dc.subjectmainstreaminguk
dc.subjectintegrationuk
dc.subjectinclusionuk
dc.titleПроблема виховання дітей з особливими освітніми потребами в умовах сім’ї та освітніх установuk
dc.title.alternativeThe problem of training children with special educational needs in both family and educational institutionsuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2019

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Shylina Nataliia.pdf291.73 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.