Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/6054
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛитвиненко, С. А.-
dc.contributor.authorЯмницький, В. М.-
dc.contributor.authorLitvinenko, S. A.-
dc.date.accessioned2020-01-23T11:03:32Z-
dc.date.available2020-01-23T11:03:32Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationЛитвиненко С. А. Практика супервізії як засіб формування рефлексивної компетентності майбутніх психологів / С. А. Литвиненко, В. М. Ямницький // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2014. – № 5. – С. 168-172.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/6054-
dc.description.abstractУ статті здійснено теоретичний аналіз рефлексивної компетентності майбутніх фахівців та розкрито особливості використання практики супервізії як засобу формування рефлексивної компетентності у професійній підготовці майбутніх психологів.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectрефлексивна компетентністьuk
dc.subjectсупервізіяuk
dc.subjectпрофесійна підготовка майбутніх психологівuk
dc.titleПрактика супервізії як засіб формування рефлексивної компетентності майбутніх психологівuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:2014

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Lytvynenko, Yamnytskyi.pdf386.58 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.