Please use this identifier to cite or link to this item:
dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5980
Title: | Активізація методологічної рефлексії в майбутніх учителів засобами навчального діалогу |
Authors: | Лаврентьєва, О. О. |
Keywords: | методологічна рефлексія навчальний діалог |
Issue Date: | 2014 |
Publisher: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» |
Citation: | Лаврентьєва О. О. Активізація методологічної рефлексії в майбутніх учителів засобами навчального діалогу / О. О. Лаврентьєва // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2014. – № 3. – С. 95-100. |
Abstract: | У статті розкриваються питання змісту й характеру методологічної рефлексії, що має бути сформована в майбутнього вчителя з метою усвідомлення й осмислення ним педагогічних явищ, створення образу нескінченно можливої педагогічної реальності; показано можливості навчального діалогу в активізації методологічної рефлексії у студентів; наведено типологію вправ; розкрито шляхи реалізації принципу критичного насичення навчальною інформацією в організації навчального діалогу. |
URI: | dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5980 |
Appears in Collections: | 2014 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Lavrentieva.pdf | 509.54 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.