Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/5920
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСладких, І. А.-
dc.date.accessioned2020-01-16T09:42:13Z-
dc.date.available2020-01-16T09:42:13Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationСладких І. А. Розвинутий емоційний інтелект студентів-іноземців як умова готовності до навчання / І. А. Сладких // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2014. – № 2. – С. 103-107.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/5920-
dc.description.abstractСтаття присвячена теоретичним аспектам поняття емоційного інтелекту студентів-іноземців з огляду на формування рефлекторної діяльності у відділах головного мозку. Аналізується сутність західної та східної концепцій навчання. Визначено підходи до розвитку емоційного інтелекту студентів-іноземців на довузівському етапі підготовки.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectстуденти-іноземціuk
dc.subjectдовузівська підготовкаuk
dc.subjectемоційний інтелектuk
dc.subjectпедагогічні та психологічні умовиuk
dc.titleРозвинутий емоційний інтелект студентів-іноземців як умова готовності до навчанняuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:2014

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Sladkikh.pdf469.91 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.