Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5859
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorВарварецька, Галина Анатоліївна-
dc.contributor.authorВарварецкая, Галина Анатольевна-
dc.contributor.authorVarvaretska, Galyna Anatoliivna-
dc.date.accessioned2020-01-15T09:34:48Z-
dc.date.available2020-01-15T09:34:48Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationВарварецька Г. А. Результати педагогічного експерименту з формування професійної спрямованості майбутніх фахівців морського та річкового транспорту / Г. А. Варварецька // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2014. – № 1. – С. 83-86.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5859-
dc.description.abstractУ статті представлено результати дослідження проблеми формування професійної спрямованості майбутніх фахівців морського та річкового транспорту, розкрито сутність і структуру досліджуваного феноме- на. Подано критеріальний апарат та методику діагностування професійної спрямованості майбутніх фахівців морського та річкового транспорту, схарактеризовано її рівні. Репрезентовано методику формування досліджуваного феномена в процесі математичної підготовки курсантів ВМНЗ, реалізацію необхідних для цього педагогічних умов. Висвітлено результати педагогічного експерименту з формування професійної спрямованості майбутніх фахівців морського та річкового транспорту.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectпрофесійна спрямованістьuk
dc.subjectматематична підготовкаuk
dc.subjectфахівець морського та річкового транспортуuk
dc.subjectметодикаuk
dc.subjectпедагогічні умовиuk
dc.titleРезультати педагогічного експерименту з формування професійної спрямованості майбутніх фахівців морського та річкового транспортуuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2014

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Varvaretska.pdf386.93 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.