Please use this identifier to cite or link to this item:
dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5850
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Токарева, Н. М. | - |
dc.date.accessioned | 2020-01-14T14:38:32Z | - |
dc.date.available | 2020-01-14T14:38:32Z | - |
dc.date.issued | 2014 | - |
dc.identifier.citation | Токарева Н. М. Теоретичний аналіз проблеми моделювання особистісних конструктів у парадигмі когнітивно-соціальної персонології / Н. М. Токарева // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2014. – № 1. – С. 55-60. | uk |
dc.identifier.uri | dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5850 | - |
dc.description.abstract | Стаття присвячена аналізу теоретико-методологічних аспектів моделювання особистісних конструктів суб’єкта життєтворчості у парадигмі когнітивно-соціальної персонології. У даному контексті проаналізова- но особливості теорії особистісних конструктів Дж. А. Келлі та теорій когнітивно-соціального спрямування (У.Мішел, А.Бандура, Дж.Роттер). Доведено, що особистісні конструкти є передумовою формування поведін- кових стратегій життєтворчості і потребують цілеспрямованого моделювання у період активного особисті- сного становлення. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» | uk |
dc.subject | особистість | uk |
dc.subject | особистісне становлення | uk |
dc.subject | особистісний конструкт | uk |
dc.subject | когнітивно-соціальні теорії особистості | uk |
dc.subject | когнітивно-аффективні компетенції | uk |
dc.subject | особистісна самоефективність | uk |
dc.subject | генералізовані очікування | uk |
dc.title | Теоретичний аналіз проблеми моделювання особистісних конструктів у парадигмі когнітивно-соціальної персонології | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | 2014 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Tokareva.pdf | 408.75 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.