Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/5808
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorІванюк, Г. І.-
dc.date.accessioned2020-01-14T11:15:41Z-
dc.date.available2020-01-14T11:15:41Z-
dc.date.issued2008-
dc.identifier.citationІванюк Г. І. Модель особистісно орієнтованого навчально-виховного середовища школи в теоретико- практичній спадщині В. О. Сухомлинського / Г. І. Іванюк // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2008. – № 8-9. – С. 235-238.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/5808-
dc.description.abstractУ статті проаналізовано проблеми і методи моделювання особистісно орієнтованого навчально-виховного середовища школи на матеріалі педагогічних праць В. О. Сухомлинського. The article analyses some problems and methods of modelling personality orientated educational environment of school presented in V. Suhomlynsky’s pedagogical works.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectособистісно орієнтоване навчально-виховне середовищеuk
dc.subjectмоделювання навчально-виховного середовищаuk
dc.titleМодель особистісно орієнтованого навчально-виховного середовища школи в теоретико- практичній спадщині В. О. Сухомлинськогоuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:2008

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ivanuk.pdf88.23 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.