Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/5802
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБоднар, Наталя Миколаївна-
dc.contributor.authorBodnar, Natalya Mykolayivna-
dc.date.accessioned2020-01-14T10:50:00Z-
dc.date.available2020-01-14T10:50:00Z-
dc.date.issued2008-
dc.identifier.citationБоднар Н. М. Наступність у формуванні навичок скоропису / Н. М. Боднар // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2008. – № 8-9. – С. 213-216.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/5802-
dc.description.abstractАналіз графічної діяльності школярів показав, що в четвертому класі має продовжуватися робота над формуванням сталої навички письма. Почерк учнів повинен бути правильним, розбірливим і доволі швидким, оскільки кінцева мета вироблення графічної навички полягає у плавних, швидких і ритмічних рухах кисті руки. При цьому дрібні, розрізнені акти письма, об’єднуючись, повинні перетворитися на єдиний процес цілісного відтворення буквених комплексів, які протікають легко без особливих витрат фізичних і нервових сил. До того ж, систематична робота над удосконаленням почерку дітей має продовжуватися й у середній ланці школи, де вчителям бажано слідкувати за дотриманням графічних норм.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectнаступністьuk
dc.subjectнавичкиuk
dc.subjectскорописuk
dc.titleНаступність у формуванні навичок скорописуuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:2008

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Bodnar.pdf82.72 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.