Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/5797
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСеменова, А.-
dc.date.accessioned2020-01-14T10:26:53Z-
dc.date.available2020-01-14T10:26:53Z-
dc.date.issued2008-
dc.identifier.citationСеменова А. Характеристика продуктивної моделі рефлексії як механізма зміни особистісно-професійної парадигми / А. Семенова // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2008. – № 8-9. – С. 198-202.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/5797-
dc.description.abstractУ статті характеризується продуктивна модель рефлексії як механізм зміни особистісно-професійної парадигми, пізнавальні бар’єри розглядаються як можливі „розриви” між знаннями та навичками, що проявляються при вирішенні педагогічних ситуацій The article characterises the productive model of reflection as a mechanism of changing personal and professional paradigm; considers cognitive barriers to be possible disparity between knowledge and skills which emerge when solving pedagogical situations.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectвихід рефлексіїuk
dc.subjectпізнавальний бар’єрuk
dc.subjectособистісно-професійна парадигма учителяuk
dc.titleХарактеристика продуктивної моделі рефлексії як механізма зміни особистісно-професійної парадигмиuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:2008

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Semenova.pdf138.87 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.