Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5763
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorSkoromna, Marianna Volodymirivna-
dc.contributor.authorСкоромна, Маріанна Володимирівна-
dc.date.accessioned2020-01-13T13:07:44Z-
dc.date.available2020-01-13T13:07:44Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationSkoromna M. Y. Review of the main structural components of future teachers’ feelings culture / M. Y. Skoromna // Наука і освіта. - 2015. - №8. - С.149-157.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5763-
dc.description.abstractThe article presents the review of the following structural components of future teachers’ feelings culture: indivi- dually incentive, cognitively active and reflexively variative one. It has been proved that the feelings culture is condi- tioned by both personal characteristics and abilities of teachers, as well as by the conditions of its formation in the process of personal and professional development. All the singled out components of future teachers’ feelings culture are closely interconnected, they are interrelated and interdependent. У статті представлено результати досліджень, присвячених аналізу культури почуттів майбутніх учителів. При цьому основна увага зосереджена на побудові культури почуттів майбутніх вчителів. Виходячи з узагаль- нення різних наукових джерел, виділено і систематизовано різні ознаки культури почуттів майбутніх учителів. Характерним особливостям почуттів, які реалізуються в педагогічному процесі, подано детальну характеристи- ку. Загалом отримані дані дали можливість розглядати структуру почуттів вчителя на рівні трьох компонентів: індивідуально-спонукальному, когнітивно-діяльнісному та рефлексивно-варіантивному. Розкрито, що культура почуттів учителів може обумовлюватися як особистісними властивостями, їхніми здібностями, так і умовами її формування в процесі життя і освоєння професії. Показано, що виділені складові компонентів культури почут- тів майбутніх вчителів тісно переплітаються між собою, є взаємозалежними та взаємообумовленими. Їх форму- ванню в процесі навчально-професійної підготовки студента-педагога може сприяти впровадження в цей про- цес спеціальних педагогічних умов. До останніх слід віднести створення сприятливого психологічного клімату в студентських групах, інтеграцію дисциплін соціо-гуманітарного та психолого-педагогічного напрямків, ціле- спрямоване моделювання спеціальних емоціогенних ситуацій у навчально-виховному процесі на заняттях та ін.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherПівденноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинськогоuk
dc.subjectfeelingsuk
dc.subjectcultureuk
dc.subjectstructureuk
dc.subjectcomponentsuk
dc.subjectconditionsuk
dc.subjectпочуттяuk
dc.subjectкультураuk
dc.subjectкомпонентиuk
dc.subjectумовиuk
dc.subjectчувстваuk
dc.subjectструктураuk
dc.titleReview of the main structural components of future teachers’ feelings cultureuk
dc.title.alternativeАналіз основних структурних компонентів культури почуттів майбутніх вчителівuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2015

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Skoromna.pdf294.29 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.