Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/5758
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЧепелева, Н.-
dc.date.accessioned2020-01-13T12:01:42Z-
dc.date.available2020-01-13T12:01:42Z-
dc.date.issued2008-
dc.identifier.citationЧепелева Н. Особистість та її інтегративний потенціал у контексті синдрому емоційного вигорання викладачів вищих навчальних закладів / Н. Чепелева // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2008. – № 8-9. – С. 115-119.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/5758-
dc.description.abstract. The article dissects the problem of teachers’ emotional burning out in context of the humanistic psychology. It empirically proves the role of personal integrative potential in preventing professional burning down.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectособистістьuk
dc.subjectінтегративний потенціалuk
dc.subjectсиндром емоційного вигоранняuk
dc.subjectвикладачuk
dc.titleОсобистість та її інтегративний потенціал у контексті синдрому емоційного вигорання викладачів вищих навчальних закладівuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:2008

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Chepeleva.pdf114.06 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.