Please use this identifier to cite or link to this item:
dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5758
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Чепелева, Н. | - |
dc.date.accessioned | 2020-01-13T12:01:42Z | - |
dc.date.available | 2020-01-13T12:01:42Z | - |
dc.date.issued | 2008 | - |
dc.identifier.citation | Чепелева Н. Особистість та її інтегративний потенціал у контексті синдрому емоційного вигорання викладачів вищих навчальних закладів / Н. Чепелева // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2008. – № 8-9. – С. 115-119. | uk |
dc.identifier.uri | dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5758 | - |
dc.description.abstract | . The article dissects the problem of teachers’ emotional burning out in context of the humanistic psychology. It empirically proves the role of personal integrative potential in preventing professional burning down. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» | uk |
dc.subject | особистість | uk |
dc.subject | інтегративний потенціал | uk |
dc.subject | синдром емоційного вигорання | uk |
dc.subject | викладач | uk |
dc.title | Особистість та її інтегративний потенціал у контексті синдрому емоційного вигорання викладачів вищих навчальних закладів | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | 2008 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Chepeleva.pdf | 114.06 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.