Please use this identifier to cite or link to this item:
dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5718
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Блавацька, І. Є. | - |
dc.contributor.author | Blavaczka, I. Ye. | - |
dc.date.accessioned | 2020-01-13T08:12:32Z | - |
dc.date.available | 2020-01-13T08:12:32Z | - |
dc.date.issued | 2008 | - |
dc.identifier.citation | Блавацька І. Є. Теоретичний аналіз проблеми визначення поняття психолінгвістичних здібностей до опанування іноземної мови / І.Є. Блавацька // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2008. – № 8-9. – С. 18-23. | uk |
dc.identifier.uri | dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5718 | - |
dc.description.abstract | В статті представлений теоретичний аналіз поняття психолінгвістичних здібностей до опанування іноземної мови. Виділяються основні тенденції дослідження пізнавальних процесів, що обумовлюють успішність опанування іноземної мови. The article presents theoretical analysis of the concept of psycholinguistic aptitude for foreign language. The author ascertains some basic tendencies of research on cognitive processes stipulating success of learning foreign languages. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» | uk |
dc.subject | здібність | uk |
dc.subject | психолінгвістичні здібності до опанування іноземної мови | uk |
dc.subject | пізнавальні процеси | uk |
dc.subject | здібність до узагальнення мовного матеріалу | uk |
dc.subject | здібність до фонетичного кодування | uk |
dc.subject | здібність до вербально-логічного запам'ятовування | uk |
dc.title | Теоретичний аналіз проблеми визначення поняття психолінгвістичних здібностей до опанування іноземної мови | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | 2008 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Blavatska.pdf | 104.64 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.