Please use this identifier to cite or link to this item:
dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5590
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Хачатрян, Роберт Хачатурович | - |
dc.contributor.author | Khachatryan, Robert | - |
dc.contributor.author | Авагімян, Ашот Арманович | - |
dc.contributor.author | Avagimyan, Ashot | - |
dc.date.accessioned | 2020-01-09T08:25:48Z | - |
dc.date.available | 2020-01-09T08:25:48Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.citation | Хачатрян Р. Х. Симуляційний центр як стратегічний інструмент підвищення якості освіти у медичному закладі вищої освіти: практичний аспект дослідження / Р. Х. Хачатрян, А. А. Авагімян // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. — 2019. — № 2. — С. 76-79. | uk |
dc.identifier.uri | dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5590 | - |
dc.description.abstract | У статті схарактеризовано місце симуляційного центру в сучасному світі медицини. Проаналізовано розвиток симуляційного центру від початку його створення та першого практичного застосування до сьогодні. Визначено провідні переваги імітаційного навчання у системі охорони здоров'я. Обґрунтовано основні завдання симуляційного навчання для сучасної медичної освіти. Схарактеризовано модель побудови та стратегію розвитку стимуляційного центру Єреванського державного медичного університету. Визначено подальший план розвитку симуляційного навчання у медичній системі освіти. In the 21st century, medicine alongside with medical education, is a dynamically developing industry, and is experiencing a real renaissance of its development. New technologies are gradually replacing the old methods, which undoubtedly increases the quality of provided services, reducing the probability of medical errors, and favourably affects the mortality rate (for example, echocardiography, both transthoracic and intra-oesophageal, has replaced percussion and heart palpation). However, relatively old methods, for example, such as auscultation of the heart, still do not lose their significance or effectiveness, in particular, it is worth noting the high information content of this instrumental examination when dealing with valvular pathologies of the heart (for example, critical aortic stenosis). | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського | uk |
dc.subject | медицина | uk |
dc.subject | медична освіта | uk |
dc.subject | симуляційний центр | uk |
dc.subject | імітаційне навчання | uk |
dc.subject | новітні технології | uk |
dc.subject | сучасні методики | uk |
dc.subject | medical education | uk |
dc.subject | doctor | uk |
dc.subject | simulation centre | uk |
dc.title | Симуляційний центр як стратегічний інструмент підвищення якості освіти у медичному закладі вищої освіти: практичний аспект дослідження | uk |
dc.title.alternative | Simulation centre as a strategic instrument of medical education quality improvement | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | 2019 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.