Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/5457
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЧеркасов, М. П.-
dc.date.accessioned2019-12-18T09:43:07Z-
dc.date.available2019-12-18T09:43:07Z-
dc.date.issued2008-
dc.identifier.citationЧеркасов М. П. Оцінювання в художньообразних (хо) одиницях: тип критерію від кінцевої цілі життєдіяльності людини / М. П. Черкасов // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2008. – № 4-5. – С. 195-199.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/5457-
dc.description.abstractВ статті йдеться про чотири види відносин взаємодії людини з реальною дійсністю, за якими формуються різні види критеріїв суб’єктивного оцінювання в художньообразних висловлюваннях. Розкривається сутність цих різновидів, їх значення, в тому числі для педагогіки виховання особистості взагалі, - мовленнєвої зокрема.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectкритерій оцінюванняuk
dc.subjectпроблемна ситуаціяuk
dc.subjectприродна програма життєдіяльності людиниuk
dc.titleОцінювання в художньообразних (хо) одиницях: тип критерію від кінцевої цілі життєдіяльності людиниuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:2008

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Cherkasov.pdf189.86 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.