Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5324
Title: Педагогічна промова як складова мовленнєвої компетенції майбутніх учителів мистецьких дисциплін
Other Titles: Педагогическая речь как составляющая речевой компетенции будущих учителей художественных дисциплин
Pedagogical speech as an element of future art disciplines teachers` speech competence
Authors: Степанова, Людмила Василівна
Stepanova, Lyudmila Vasylivna
Keywords: мовленнєва компетенція
педагогічна промова
герменевтика
інтерпретація
вербальна інтерпретація
текст
художній текст
речевая компетенция
педагогическая речь
герменевтика
интерпретация
текст
художественный текст
speech competence
pedagogical speech
hermeneutics
interpretation
verbal interpretation
text
literary text
Issue Date: 2015
Publisher: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Citation: Степанова Л. В. Педагогічна промова як складова мовленнєвої компетенції майбутніх учителів мистецьких дисциплін / Л. В. Степанова // наука і освіта. - №2. - 2015. - С. 107-111
Abstract: У статті розглядається проблема формування мовленнєвої компетенції майбутніх учителів музики та художньої культури, визначається поняття "педагогічна промова", її роль і місце у процесі навчання. Актуалізовано проблему формування педагогічної промови вчителя мистецьких дисциплін, як основного засобу його педагогічної діяльності. Наголошено на герменевтичному аспекті формування педагогічної промови в процесі інтерпретації творів мистецтва. У статті висвітлюються основні положення наукової дисципліни герменевтики як методологічної основи мовленнєвої компетенції майбутніх учителів музики, хореографії, художньої культури. В статье рассматривается проблема формирования речевой компетенции будущих учителей музыки и художественной культуры, определяется понятие "педагогическая речь", ее роль и место в процессе обучения. Актуализировано проблему формирования педагогической речи учителя художественных дисциплин, как основного средства его педагогической деятельности. Отмечено герменевтичному аспекте формирования педагогической речи в процессе интерпретации произведений искусства. В статье освещаются основные положения научной дисциплины герменевтики как методологической основы речевой компетенции будущих учителей музыки, хореографии, художественной культуры.The article deals with the problem of formation of speech competence of future teachers of music and art culture, defines the concept of "pedagogical speech", its role and place in the learning process. The problem of forming the pedagogical speech of the teacher of art disciplines as the main means of his pedagogical activity has been updated. The hermeneutical aspect of the formation of pedagogical speech in the process of interpretation of works of art is emphasized. The article highlights the basic provisions of the scientific discipline of hermeneutics as a methodological basis for the speech competence of future teachers of music, choreography, and artistic culture.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5324
Appears in Collections:2015

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Stepanova.pdf225.31 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.