Please use this identifier to cite or link to this item:
                
    
    http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/5261Full metadata record
| DC Field | Value | Language | 
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Діденко, Галина Олександрівна | - | 
| dc.contributor.author | Didenko, Halyna | - | 
| dc.date.accessioned | 2019-12-04T13:46:33Z | - | 
| dc.date.available | 2019-12-04T13:46:33Z | - | 
| dc.date.issued | 2015 | - | 
| dc.identifier.citation | Діденко Г. О. Методи індивідуалізації і персоніфікації профільного навчання в умовах комбінованої системи М. П. Гузика / Г. О. Діденко // Наука і освітa: наук.-практ. журнал. – 2015. – №2. – С.27-31. | uk | 
| dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/5261 | - | 
| dc.description.abstract | У статті окреслено особливості індивідуалізації і диференціації з досвіду профільного навчання в умовах Комбінованої системи М. П. Гузика. Розкрито шляхи забезпечення варіативності та персоніфікації навчання з огляду на навчальні запити й інтереси учнів The aim of the article is to reveal the experience of individualization, personification and differentiation of the sub-ject-oriented education in terms of the combined system of M. Huzyk. | uk | 
| dc.language.iso | other | uk | 
| dc.publisher | Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського | uk | 
| dc.subject | комбінована система М. П. Гузика | uk | 
| dc.subject | старша школа | uk | 
| dc.subject | допрофільна підготовка | uk | 
| dc.subject | диференціація | uk | 
| dc.subject | M. Huzyk’s combined system | uk | 
| dc.subject | senior school | uk | 
| dc.subject | pre-profile training | uk | 
| dc.subject | differentiation | uk | 
| dc.title | Методи індивідуалізації і персоніфікації профільного навчання в умовах комбінованої системи М. П. Гузика | uk | 
| dc.title.alternative | Methods of individualization and personification of subject-oriented training IN M. Huzyk’s combined system | uk | 
| dc.type | Article | uk | 
| Appears in Collections: | 2015 | |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.