Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/5051
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКурінная, Тетяна Петрівна-
dc.contributor.authorKurinnaia, Tetiana Petrivna-
dc.contributor.authorШтайнер, Тетяна Віталіївна-
dc.contributor.authorShtainer, Tetyana Vitaliivna-
dc.date.accessioned2019-11-27T12:32:49Z-
dc.date.available2019-11-27T12:32:49Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationКурінная Т. П. Методичне обгрунтування профільного навчання креслення з елементами дизайну / Т. П. Курінная, Т. В. Штайнер // Сучасні тенденції та фактори розвитку педагогічних та психологічних наук: Матеріали міжнародної науково-практичної конференції. – Київ, 2017. – С. 65-68.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/5051-
dc.description.abstractВведення елементів дизайну розвиває творче мислення учнів, закріплює практичні вміння та навички, отримані на попередніх заняттях. Творча сторона уроків дає можливість учням внести у виріб щось своє, відмінне від інших.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherКиївська наукова організація педагогіки та психологіїuk
dc.subjectкресленняuk
dc.subjectдизайнuk
dc.subjectрозвиток творчих здібностейuk
dc.titleМетодичне обгрунтування профільного навчання креслення з елементами дизайнуuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Кафедра професійної освіти та дизайну

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2017_ Kurinnaia.pdf1.68 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.