Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5029
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСлюсаренко, Марія Іванівна-
dc.contributor.authorSliusarenko, Mariia Ivanivna-
dc.contributor.authorГолубовська, В. В.-
dc.date.accessioned2019-11-26T14:35:06Z-
dc.date.available2019-11-26T14:35:06Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationСлюсаренко М. І. Рекламне повідомлення як джерело відомостей про розвиток Одеси періоду ХІХ ст. / М. І. Слюсаренко, В. В. Голубовська // Актуальні питання практичної психології : збірник наукових праць Міжнародної науково-практичної інтернет конференції. – Одеса : Фенікс, 2019. – С. 172–175.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5029-
dc.description.abstractВ статті йдеться про рекламу, яка активно поширюється в економічно стабільних регіонах і, як засвідчує правило великого пальця, занепадає у випадках кризи. Рекламні послання у ХІХ ст. були вже дуже добре продуманими. Рекламні матеріали в періодичних виданнях Одеси містять цікаві історичні дані. Завдяки рекламі можна дізнатися, які товари вироблялися в місті. Мешканцям пропонують продукцію горілчаного, клейового, свічкового, салотопного, котельного заводів, а також фабрик: паркетної, макаронної, ситцевої і рукавичок. The article is about advertising that is actively distributed in economically stable regions and, as evidenced by the rule of thumb, declines in cases of crisis. Nineteenth-century advertising. were already very well thought out. Advertisements in periodicals of Odessa contain interesting historical data. Through advertising, you can find out what products were produced in the city. Residents are offered products of vodka, glue, candle, salotopny, boiler plants, as well as factories: parquet, macaroni, sieve and gloves.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherФеніксuk
dc.subjectрекламаuk
dc.subjectрекламні повідомленняuk
dc.subjectрозвиток Одесиuk
dc.subjectфункції рекламиuk
dc.subjectгазетна рекламаuk
dc.titleРекламне повідомлення як джерело відомостей про розвиток Одеси періоду ХІХ ст.uk
dc.title.alternativeAdvertising message as a source of information on the development of Odessa in the nineteenth century.uk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Кафедра теорії та методики практичної психології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Sliusarenko. M. I. Odessa.pdf485.9 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.