Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/4963
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Брескіна, Лада Валентинівна | - |
dc.contributor.author | Breskina, Lada Valentynivna | - |
dc.contributor.author | Тодоров, В. І. | - |
dc.date.accessioned | 2019-11-21T10:45:09Z | - |
dc.date.available | 2019-11-21T10:45:09Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.citation | Брескіна Л. В. Огляд засобів групової роботи при навчанні програмування в загальноосвітій школі / Л. В. Брескіна, В. І. Тодоров // Інформатика, інформаційні системи та технології: тези доповідей шістнадцятої всеукраїнської конференції студентів і молодих науковців (Одеса, 19 квіт. 2019). — Одеса, 2019. — С. 164-165. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/4963 | - |
dc.description.abstract | Робота присвячена формуванню теоретичного огляду засобів групової роботи в процесі розробки програмного забезпечення, який буде корисний при формуванні професійної компетентності майбутніх учителів інформатики. В роботі розглянуті такі інформаційні ресурси як aws.amazon.com, https://github.com/ та http://bitbucket.org/ Робота є підґрунтям для подальшого дослідження та розробки методики використання систем контролю версій програмного забезпечення, що розробляється. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.subject | навчання інформатики | uk |
dc.subject | засоби сумісної роботи | uk |
dc.subject | навчання програмування | uk |
dc.subject | соціальна інформатика | uk |
dc.title | Огляд засобів групової роботи при навчанні програмування в загальноосвітій школі | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра прикладної математики та інформатики |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
breskina-todorov-2019.pdf | 114.72 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.