Please use this identifier to cite or link to this item:
                
    
    http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/4963Full metadata record
| DC Field | Value | Language | 
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Брескіна, Лада Валентинівна | - | 
| dc.contributor.author | Breskina, Lada Valentynivna | - | 
| dc.contributor.author | Тодоров, В. І. | - | 
| dc.date.accessioned | 2019-11-21T10:45:09Z | - | 
| dc.date.available | 2019-11-21T10:45:09Z | - | 
| dc.date.issued | 2019 | - | 
| dc.identifier.citation | Брескіна Л. В. Огляд засобів групової роботи при навчанні програмування в загальноосвітій школі / Л. В. Брескіна, В. І. Тодоров // Інформатика, інформаційні системи та технології: тези доповідей шістнадцятої всеукраїнської конференції студентів і молодих науковців (Одеса, 19 квіт. 2019). — Одеса, 2019. — С. 164-165. | uk | 
| dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/4963 | - | 
| dc.description.abstract | Робота присвячена формуванню теоретичного огляду засобів групової роботи в процесі розробки програмного забезпечення, який буде корисний при формуванні професійної компетентності майбутніх учителів інформатики. В роботі розглянуті такі інформаційні ресурси як aws.amazon.com, https://github.com/ та http://bitbucket.org/ Робота є підґрунтям для подальшого дослідження та розробки методики використання систем контролю версій програмного забезпечення, що розробляється. | uk | 
| dc.language.iso | other | uk | 
| dc.subject | навчання інформатики | uk | 
| dc.subject | засоби сумісної роботи | uk | 
| dc.subject | навчання програмування | uk | 
| dc.subject | соціальна інформатика | uk | 
| dc.title | Огляд засобів групової роботи при навчанні програмування в загальноосвітій школі | uk | 
| dc.type | Article | uk | 
| Appears in Collections: | Кафедра прикладної математики та інформатики | |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| breskina-todorov-2019.pdf | 114.72 kB | Adobe PDF | View/Open | 
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
