Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/4955| Title: | Роль WEB-програмування у навчанні розділу «Алгоритми та програми» в шкільному курсі інформатики |
| Authors: | Брескіна, Лада Валентинівна Breskina, Lada Valentynivna Шувалова, Ольга Ігорівна Shuvalova, Olga Іgorivna |
| Keywords: | Web-програмування підготовка майбутніх учителів інформатики фундаменталізація навчання |
| Issue Date: | 2019 |
| Publisher: | Мелітополльський державний педагогічний університет ім. Б. Хмельницького |
| Citation: | Шувалова О. І. Роль WEB-програмування у навчанні розділу «Алгоритми та програми» в шкільному курсі інформатики / Л. В. Брескіна, О. І. Шувалова // Інформаційні технології в освіті та науці : матеріали міжнар. наук.-практ. конференції ІТОН-2019. — Мелітополь, 2019. — С. 54-57. |
| Abstract: | Стаття присвячена обґрунтуванню підходу до формування змістового компонента методичної системи навчання Web-програмування. В роботі наводяться критерії фундаменталізації навчання майбутніх учителів інформатики та досліджується питання як зробити навчання таким, що відповідає цим критеріям. На основі визначених загальних підходів в роботі деталізуються особливості фундаменталізації навчання Web-програмування (визначаються інформатичні компетентності, що формуються в ході опанування Web-програмування при реалізації фундаментального підходу до навчання). Надається опис змістового компоненту методичної системи навчання Web-програмування, що формує виокремлені інформатичні компетентності. Ефективність розробленої методичної системи перевірена педагогічним експериментом, що описаний у роботі. |
| URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/4955 |
| Appears in Collections: | Кафедра прикладної математики та інформатики |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Shuvalova-Breskina-Melitopol-2019.pdf | 287.87 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.