Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4931
Title: Фундаменталізація змістового компоненту навчання WEB-програмування майбутніх учителів інформатики
Other Titles: Fundamentalization of the future teachers of informatics Web-programming learning content component
Authors: Брескіна, Лада Валентинівна
Breskina, Lada Valentynivna
Шувалова, Ольга Ігорівна
Shuvalova, Olga Іgorivna
Keywords: Web-програмування
підготовка майбутніх учителів інформатики
фундаменталізація навчання
Web-programming
future teachers of informatics training
fundamentalization of learning
Issue Date: 2019
Publisher: Університет імені М. П. Драгоманова
Citation: Шувалова О. І. Фундаменталізація змістового компоненту навчання WEB-програмування майбутніх учителів інформатики / О. І. Шувалова, Л. В. Брескіна // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. — 2019. № 21 (28). — Київ, 2019. — С. 48-55. — (Серія №2 "Комп’ютерно-орієнтовані системи навчання").
Abstract: Стаття присвячена обґрунтуванню підходу до формування змістового компонента методичної системи навчання Web-програмування. В роботі наводяться критерії фундаменталізації навчання майбутніх учителів інформатики та досліджується питання як зробити навчання таким, що відповідає цим критеріям. На основі визначених загальних підходів в роботі деталізуються особливості фундаменталізації навчання Web-програмування (визначаються інформатичні компетентності, що формуються в ході опанування Web-програмування при реалізації фундаментального підходу до навчання). Надається опис змістового компоненту методичної системи навчання Web-програмування, що формує виокремлені інформатичні компетентності. Ефективність розробленої методичної системи перевірена педагогічним експериментом, що описаний у роботі.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4931
Appears in Collections:Кафедра прикладної математики та інформатики

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Shuvalova-Breskina-Kyiv-2019.pdf346.57 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.