Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/4905
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКолбіна, Людмила Анатоліївна-
dc.contributor.authorKolbina, Liudmyla Anatoliivna-
dc.date.accessioned2019-11-20T08:29:00Z-
dc.date.available2019-11-20T08:29:00Z-
dc.date.issued2006-
dc.identifier.citationКолбіна Л. А. Феноменологія соціально-ціннісних орієнтацій у професійній діяльності педагогів / Л. А. Колбіна // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2006. – № 3-4. – С. 101-104.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/4905-
dc.description.abstractВ статті аналізується проблема феноменології відносно соціально-цінносних орієнтацій в професійній діяльності педагогів. Автор проводить діагностику і аналізує результати анкетування для виявлення у майбутніх педагогів рівня володіння понятійним апаратом з проблеми дослідження.. The article demonstrates the concept of social and value orientations in teacher’s professional activity. The author diagnosed future teachers’ levels of mastering concepts system concerning the research subject.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherПівденноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинськогоuk
dc.subjectсоціально-ціннісні орієнтаціїuk
dc.subjectsocial-value orientationsuk
dc.subjectпрофесійна діяльність педагогівuk
dc.subjectprofessional activity of teachersuk
dc.subjectфеноменологіяuk
dc.subjectphenomenologyuk
dc.titleФеноменологія соціально-ціннісних орієнтацій у професійній діяльності педагогівuk
dc.title.alternativePhenomenology of social-value orientations in professional activity of teachersuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:2006

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
32.pdf135.12 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.