Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/4870
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСтепанова, Людмила Василівна-
dc.contributor.authorStepanova, Lyudmila Vasylivna-
dc.date.accessioned2019-11-19T12:31:14Z-
dc.date.available2019-11-19T12:31:14Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationСтепанова Л. В. Методологічні основи дослідження герменевтичної компетентності майбутніх викладачів музики та хореографії / Л. В. Степанова // Актуальні питання мистецької освіти та виховання. – Суми : Сумський державний педагогічний університет ім. А. С. Макаренка, 2016. – № 2 (8). – С. 32–43.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/4870-
dc.description.abstractУ статті актуалізовано проблему герменевтичної компетентності майбутніх викладачів музики та хореографії. Представлено аналіз наукової літератури й висвітлено основні положення науки герменевтики як методологічної основи дослідження й формування герменевтичної компетентності майбутніх викладачів музики та хореографії. Визначено методико-педагогічні принципи формування герменевтичної компетентності, до якої входять знання з методології герменевтики в мистецтві та герменевтично-інтерпретаційні навички, вміння, а також досвід їх застосування. The article actualizes the problem of the hermeneutic competence of the future music and choreography teachers. It presents an analysis of the research literature and highlights the main provisions of the science of hermeneutics as a methodological basis of research of the problems of the future music and choreography teachers’ hermeneutic competence formation. Based on the methodology the following pedagogical principles of hermeneutic knowledge, skills and abilities formation are indicated: epistemological; axiological; historical; the principle of reliance on personal experience. The role and place of the hermeneutic activities in the pedagogical process is highlighred, its specificity is identified.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherСумський державний педагогічний університет імені А.С. Макаренкаuk
dc.subjectгерменевтикаuk
dc.subjectгерменевтична компетентністьuk
dc.subjectінтерпретаціяuk
dc.subjectгерменевтичні умінняuk
dc.subjectмайбутні викладачі музики і хореографіїuk
dc.subjecthermeneuticsuk
dc.subjecthermeneutic competenceuk
dc.subjectinterpretationuk
dc.subjecthermeneutic skillsuk
dc.subjectfuture music and choreography teachersuk
dc.titleМетодологічні основи дослідження герменевтичної компетентності майбутніх викладачів музики та хореографіїuk
dc.title.alternativeMethodological foundations of the future music and choreography teachers’ hermeneutic competence researchuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Кафедра музичного мистецтва і хореографії

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Methodological foundations.pdf810.06 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.