Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/4846Full metadata record
| DC Field | Value | Language |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Велитченко, Леонід Кирилович | - |
| dc.contributor.author | Велитченко, Леонид Кириллович | - |
| dc.contributor.author | Velytchenko, Leonid Kyrylovych | - |
| dc.date.accessioned | 2019-11-19T10:38:10Z | - |
| dc.date.available | 2019-11-19T10:38:10Z | - |
| dc.date.issued | 2008 | - |
| dc.identifier.citation | Велитченко Л. К. Соотношение функционально-ролевого и субъективно-личностного как основное противоречие педагогического взаимодействия / Л. К. Велитченко // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2008. – № 3. – С. 4-8. | uk |
| dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/4846 | - |
| dc.description.abstract | Педагогічна взаємодія розглядається як багатовимірне системне явище в педагогічному процесі як елемент освітньої, педагогічної, соціально-психологічної, міжособистісної систем. | uk |
| dc.language.iso | other | uk |
| dc.publisher | Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського | uk |
| dc.subject | функционально-ролевое взаимодействие | uk |
| dc.subject | субъективно-личностное взаимодействие | uk |
| dc.subject | педагогическое взаимодействие | uk |
| dc.title | Соотношение функционально-ролевого и субъективно-личностного как основное противоречие педагогического взаимодействия | uk |
| dc.type | Article | uk |
| Appears in Collections: | 2008 | |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Velitchenko.pdf | 94.3 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.