Please use this identifier to cite or link to this item:
dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4827
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Гузалова, Оксана Валеріївна | - |
dc.contributor.author | Guzalova, Oksana Valeriyivna | - |
dc.date.accessioned | 2019-11-19T08:33:40Z | - |
dc.date.available | 2019-11-19T08:33:40Z | - |
dc.date.issued | 2006 | - |
dc.identifier.citation | Гузалова О. В. Сутність та структурні компоненти самовиховання / О. В. Гузалова // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2006. – № 3-4. – С. 90-93. | uk |
dc.identifier.uri | dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4827 | - |
dc.description.abstract | У статті розглядається структура творчого мислення майбутніх фахівців, знання якої дозволить цілеспрямовано впливати на окремі компоненти цього виду мислення, що в свою чергу сприяє формуванню творчої особистості (Державна національна програма «Освіта» (Україна у ХХІ ст.)). The article presents the structure of creative thinking of future experts whose knowledge will allow to make a purposeful influence on certain components of this kind of thinking, which in its turn promotes formation of a creative person (State national program "Освіта" (Ukraine in ХХІ century)). | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського | uk |
dc.subject | творче мислення | uk |
dc.subject | creative thinking | uk |
dc.subject | майбутні фахівці | uk |
dc.subject | future specialists | uk |
dc.subject | сучасна освіта | uk |
dc.subject | modern education | uk |
dc.title | До питання про структуру творчого мислення майбутніх фахівців та її специфіка в закладах вищої технічної освіти | uk |
dc.title.alternative | On the structure of creative thinking of future specialists and its specificity in institutions of higher technical education | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | 2006 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.