Please use this identifier to cite or link to this item:
dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4825
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Богданова, Інна Михайлівна | - |
dc.contributor.author | Bohdanova, Inna Mikhailivna | - |
dc.date.accessioned | 2019-11-19T08:04:23Z | - |
dc.date.available | 2019-11-19T08:04:23Z | - |
dc.date.issued | 2006 | - |
dc.identifier.citation | Богданова І. М. Теоретичні засади обґрунтування проблеми розвитку педагогічної інтуїції / І. М. Богданова // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2006. – № 3-4. – С. 83-86. | uk |
dc.identifier.uri | dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4825 | - |
dc.description.abstract | У статті розглядаються різні підходи до проблеми дослідження механізмів дії інтуїції взагалі і педагогічної інтуїції зокрема. Зроблено висновок щодо характерних особливостей її прояву в педагогічній діяльності та зроблена спроба її визначення. The article demonstrates different approaches to the problem of functioning of intuition mechanisms in general and pedagogical intuition in particular. The author draws a conclusion as for peculiarities of its expression in pedagogical activity as well as makes an attempt of its specification. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського | uk |
dc.subject | інтуїція | uk |
dc.subject | intuition | uk |
dc.subject | педагогічна інтуїція | uk |
dc.subject | pedagogical intuition | uk |
dc.subject | педагогічна діяльність | uk |
dc.subject | pedagogical activity | uk |
dc.subject | проблема розвитку педагогічної інтуїції | uk |
dc.subject | the problem of pedagogical intuition development | uk |
dc.title | Теоретичні засади обґрунтування проблеми розвитку педагогічної інтуїції | uk |
dc.title.alternative | Theoretical bases of substantiation of the problem of pedagogical intuition development | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | 2006 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.