Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4825
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБогданова, Інна Михайлівна-
dc.contributor.authorBohdanova, Inna Mikhailivna-
dc.date.accessioned2019-11-19T08:04:23Z-
dc.date.available2019-11-19T08:04:23Z-
dc.date.issued2006-
dc.identifier.citationБогданова І. М. Теоретичні засади обґрунтування проблеми розвитку педагогічної інтуїції / І. М. Богданова // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2006. – № 3-4. – С. 83-86.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4825-
dc.description.abstractУ статті розглядаються різні підходи до проблеми дослідження механізмів дії інтуїції взагалі і педагогічної інтуїції зокрема. Зроблено висновок щодо характерних особливостей її прояву в педагогічній діяльності та зроблена спроба її визначення. The article demonstrates different approaches to the problem of functioning of intuition mechanisms in general and pedagogical intuition in particular. The author draws a conclusion as for peculiarities of its expression in pedagogical activity as well as makes an attempt of its specification.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherПівденноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинськогоuk
dc.subjectінтуїціяuk
dc.subjectintuitionuk
dc.subjectпедагогічна інтуїціяuk
dc.subjectpedagogical intuitionuk
dc.subjectпедагогічна діяльністьuk
dc.subjectpedagogical activityuk
dc.subjectпроблема розвитку педагогічної інтуїціїuk
dc.subjectthe problem of pedagogical intuition developmentuk
dc.titleТеоретичні засади обґрунтування проблеми розвитку педагогічної інтуїціїuk
dc.title.alternativeTheoretical bases of substantiation of the problem of pedagogical intuition developmentuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2006

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
26.pdf172.14 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.