Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4806
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГрек, Олена Миколаївна-
dc.contributor.authorGrek, Olena Mykolayivna-
dc.date.accessioned2019-11-18T11:36:05Z-
dc.date.available2019-11-18T11:36:05Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationГрек О. М. Арт-терапія як засіб роботи з тривожними підлітками з неповних сімей в умовах рекреації / О. М. Грек // Інноваційні арт-терапевтичні технології: матеріали І Всеукр. наук. інтернет-конф. – Переяслав-Хмельницький, 2019. – C. 32-35.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4806-
dc.description.abstractУ статті розглянуто сутність поняття тривожності, причин та джерел її виникнення; механізми психологічного впливу метода арт-терапії. Представлено результати емпіричного дослідження, спрямованого на вивчення рівня тривожності у підлітків із неповних сімей в умовах рекреаційного закладу.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherПереяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковородиuk
dc.subjectтривожністьuk
dc.subjectпідлітковий вікuk
dc.subjectнеповна сім’яuk
dc.subjectарт-терапіяuk
dc.titleАрт-терапія як засіб роботи з тривожними підлітками з неповних сімей в умовах рекреаціїuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Кафедра психології розвитку та соціальних комунікацій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Grek.pdf2.41 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.