Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4762
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЧусова, Ольга Миколаївна-
dc.contributor.authorChusova, Olga Mykolaivna-
dc.date.accessioned2019-11-15T08:29:16Z-
dc.date.available2019-11-15T08:29:16Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationЧусова О. М. Діагностика підготовленості майбутніх соціальних педагогів до роботи з молодшими школярами девіантної поведінки / О. М. Чусова // Наука і освіта. – 2014. – № 3. - С. 199–203.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4762-
dc.description.abstractСтаття розкриває основні показники та критерії підготовленості соціального педагога до роботи з мо-лодшими школярами девіантної поведінки та визначає діагностичний інструментарій з даної проблематики. Статья раскрывает основные показатели и критерии подготовленности социального педагога к работе с младшими школьниками девиантного поведения и определяет диагностический инструментарий по данной проблематике. Readiness is an essential validity and effectiveness of activities. The high level of its formation helps future social workers to perform their professional duties reasonably applying the knowledge and the experience to rebuild profes-sional actions in accordance with the real life situations. It can be interpreted as a result as well as a goal of the profes-sional University education, as the existing premise of purposeful activities of students and its effectiveness, as the presence of certain abilities of students or qualities of the personality of the future specialists.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherПівденноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинськогоuk
dc.subjectпідготовка соціального педагога до роботи з молодшими школярами девіантної поведінкиuk
dc.subjectпідготовленість соціального педагога до роботи з дітьми даної категорїіuk
dc.subjectособистісна підготовленістьuk
dc.subjectподготовка социального педагога к работе с младшими школьниками девиантного поведенияuk
dc.subjectподготовленность социального педагога к работе с детьми данной категорииuk
dc.subjectличностная подготовленностьuk
dc.subjectpreparation of a social pedagogue working with younger children of deviant behavioruk
dc.subjectreadiness of the social teacher to work with children in this categoryuk
dc.subjectpersonal readinessuk
dc.titleДіагностика підготовленості майбутніх соціальних педагогів до роботи з молодшими школярами девіантної поведінкиuk
dc.title.alternativeDiagnostics of future social teachers’ readiness to work with primary school pupils with deviant behaviouruk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:2014

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Chusova, Olga Mykolaivna.pdf399.55 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.