Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/4693
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКомар, Т. О.-
dc.date.accessioned2019-11-13T09:33:07Z-
dc.date.available2019-11-13T09:33:07Z-
dc.date.issued2005-
dc.identifier.citationКомар Т. О. Принципи, підходи та моделі корекційної роботи зі студентами з обмеженими можливостями / Т. О. Комар // Наука і освітa: наук.-практ. журнал. – 2005. – № 7-8. – С. 97-101.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/4693-
dc.description.abstractУ даній роботі представлені результати психокорекційної роботи студентів з обмеженими можливостями, методами, спрямованими на емоційну сферу (метод психодрами). This paper presents the results of psycho-correctional work of students with disabilities, methods aimed at the emotional sphere (psychodrama method).uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherПівденноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинськогоuk
dc.subjectкорекційна роботаuk
dc.subjectобмежені можливостіuk
dc.subjectмоделі роботиuk
dc.subjectстуденти з ОМuk
dc.titleПринципи, підходи та моделі корекційної роботи зі студентами з обмеженими можливостямиuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:2005

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
35.pdf227.96 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.