Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/4654
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Койчева, Тетяна Іванівна | - |
dc.contributor.author | Koycheva, Tetyana Ivanivna | - |
dc.date.accessioned | 2019-11-12T13:29:51Z | - |
dc.date.available | 2019-11-12T13:29:51Z | - |
dc.date.issued | 2005 | - |
dc.identifier.citation | Койчева Т.І. Готовність як показник ефективності підготовки майбутніх учителів гуманітарних спеціальностей до виконання тьюторських функцій в системі дистанційної освіти / Т.І. Койчева // Наука і освітa: наук.-практ. журнал. – 2005. – № 7-8. – С. 27-31. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/4654 | - |
dc.description.abstract | У даній статті розглядаються особливості підготовки майбутніх вчителів гуманітарних спеціальностей до виконання тьюторських функцій в системі дистанційної освіти. The article presents some features of training future Arts teachers for acting as a tutor in the system of distance education. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського | uk |
dc.subject | показники ефективності | uk |
dc.subject | ефективність підготовки | uk |
dc.subject | майбутні вчителі | uk |
dc.subject | гуманітарні спеціальності | uk |
dc.subject | дистанційна освіта | uk |
dc.title | Готовність як показник ефективності підготовки майбутніх учителів гуманітарних спеціальностей до виконання тьюторських функцій в системі дистанційної освіти | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | 2005 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
10.pdf | 201.48 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.