Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/4588
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВелінова, Надія Григорівна-
dc.date.accessioned2019-11-08T13:42:29Z-
dc.date.available2019-11-08T13:42:29Z-
dc.date.issued2005-
dc.identifier.citationВелінова Н. Г. Зміст і структура інтерпретаційної культури вчителя музики / Н. Г. Велінова // Наука і освітa: наук.-практ. журнал. – 2005. – № 3-4. – С. 111-114.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/4588-
dc.description.abstractУ статті розкривається поняття інтерпретаційної культури вчителя музики, вперше уточнюється зміст цього поняття, відповідно до діяльності вчителя музики, запропонована компонентна структура інтерпретаційної культури вчителя музики і розкрито зміст кожного з компонентів цієї структури. The article presents the notion of interpretative culture of music teacher; specifies the contents of the notion according to teacher’s activity; suggests the structure of teacher’s interpretative culture and explains the essence of each of the components.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherПівденноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинськогоuk
dc.subjectінтерпретаційна культураuk
dc.subjectвчитель музикиuk
dc.subjectкультура вчителяuk
dc.subjectмистецьке самовдосконаленняuk
dc.subjectмайбутні вчителіuk
dc.titleЗміст і структура інтерпретаційної культури вчителя музикиuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:2005

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
38.pdf186.07 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.