Please use this identifier to cite or link to this item:
                
    
    http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/4569| Title: | Ділова гра «Абрис» | 
| Other Titles: | Abris Business Game | 
| Authors: | Савєльєва, Олена Вячеславівна Savielieva, Olena Vyacheslavivna Вікторов, О. В. Лисак, А. Л. Присада, М. В. | 
| Keywords: | абрис інженерна графіка топографічне та землевпорядне креслення outline engineering graphics topographic and land plot drawing | 
| Issue Date: | 2019 | 
| Publisher: | Одеська Державна Академія Будівництва та Архітектури | 
| Citation: | Савєльєва О. В. Ділова гра «Абрис» / О. В. Савєльєва, О. В. Вікторов, А. Л. Лисак, М. В. Присада // Матеріали XXIV міжнародної науково-методичної конференції «Управління якістю підготовки фахівців». Частина 2. – Одеса: ОДАБА, 2019. – С. 135-136. | 
| Abstract: | У статті пропонується створення абрису земельної ділянки за фотознімками квадрокоптера, з можливістю розглядання кожної частини ділянки по-фрагментно та більш деталізовано. У формі ділової гри є можливість пояснити студентам-геодезистам дефініцію «абрис», навчити його креслити і розуміти, вказати на всі нюанси виконання творчої роботи. Гра націлена на студентів – майбутніх геодезистів, що вивчають предмет «топографічне та землевпорядне креслення». The article proposes to create an outline of a land plot by photos of a quadcopter, with the possibility of viewing each part of the plot in a more fragmented and more detailed way. In the form of a business game there is an opportunity to explain to students-surveyors the definition of "outline", to teach him to draw and understand, to point out all the nuances of performing creative work. The game is aimed at students - prospective surveyors studying the subject of "topographical and land survey drawing". | 
| URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/4569 | 
| Appears in Collections: | Кафедра професійної освіти та дизайну | 
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Savielieva_ODABA_UYPF_2019_Tezy.pdf | 2.13 MB | Adobe PDF | View/Open | 
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
