Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/4500
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСкворцова, Світлана Олексіївна-
dc.contributor.authorSkvortsova, Svitlana Oleksiivna-
dc.contributor.authorВторнікова, Юлія Сергіївна-
dc.date.accessioned2019-11-05T14:51:00Z-
dc.date.available2019-11-05T14:51:00Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationСкворцова С.О. Професійно-комунікативна компетентність учителя початкових класів: монографія / С. О. Скворцова, Ю. С. Вторнікова. – Одеса: Абрикос Компани, 2013. – 290 с.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/4500-
dc.description.abstractУ монографії викладено теоретико-методичні основи формування професійно-комунікативної компетентності майбутніх учителів початкових класів. Визначено зміст понять «комунікативна компетентність», «професійно-комунікативна компетентність учителя», «професійно-комунікативна компетентність учителя початкових класів». Подано структуру комунікативної компетентності особистості, визначено структуру професійно-комунікативної компетентності вчителя та деталізовано складові професійно-комунікативної компетентності вчителя початкових класів; обґрунтовано педагогічні умови формування професійно-комунікативної компетентності майбутніх учителів початкових класів. З’ясовано можливості комунікативних ситуаційних задач для формування професійно-комунікативної компетентності вчителя; розроблено конструктор комунікативних ситуаційних задач та технологію їх розв’язування. На основі визначених теоретичних основ конструюється модель формування професійно-комунікативної компетентності майбутніх учителів початкових класів. Для науковців, аспірантів, студентів, учителів і методистів. The monograph outlines the theoretical and methodological foundations of the formation of professional and communicative competence of future primary school teachers. The content of the concepts of "communicative competence", "professional-communicative competence of the teacher", "professional-communicative competence of elementary school teachers" are defined. The structure of the communicative competence of the individual is presented, the structure of the professional and communicative competence of the teacher is determined, and the components of the professional and communicative competence of the elementary school teacher are specified; The pedagogical conditions for the formation of professional and communicative competence of future primary school teachers are substantiated. Possibilities of communicative situational tasks for forming of professional and communicative competence of the teacher are found out; Designer of communicative situational tasks and technology of their solving have been developed. Based on the theoretical foundations, a model for the formation of professional and communicative competence of future primary school teachers is being constructed. For scholars, graduate students, students, teachers and methodologists.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherАбрикос Компаниuk
dc.subjectкомунікативна компетентністьuk
dc.subjectкомунікативна компетенціяuk
dc.subjectкомпетентнісний підхідuk
dc.subjectструктура професійної компетентності вчителяuk
dc.subjectпрофесійно-комунікативна компетентність вчителя початкових класівuk
dc.subjectпрофесійно-комунікативна компетентність майбутніх вчителів початкових класівuk
dc.subjectкомунікативні ситуаційні задачіuk
dc.subjectмоделі професійно-комунікативної компетентності майбутніх учителів початкових класівuk
dc.subjectcommunicative competenceuk
dc.subjectcommunicative competenceuk
dc.subjectcompetency approachuk
dc.subjectstructure of teacher's professional competenceuk
dc.subjectprofessional-communicative competence of elementary school teachersuk
dc.subjectprofessional-communicative competence of future elementary teachersuk
dc.subjectcommunicative situational tasksuk
dc.subjectmodels of vocational-communicative competence of future teachersuk
dc.titleПрофесійно-комунікативна компетентність учителя початкових класівuk
dc.title.alternativeProfessional and communicative competence of elementary school teachersuk
dc.typeBookuk
Розташовується у зібраннях:Кафедра математики і методики її навчання

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
skvortsova_obl_monografia2.pdf2.34 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.