Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4467
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorАшихміна, Наталія Віталіївна-
dc.contributor.authorAshykhmina, Nataliia Vitaliivna-
dc.contributor.authorЛоу, Яньхуа-
dc.contributor.authorLou, Yankhua-
dc.date.accessioned2019-11-04T12:07:01Z-
dc.date.available2019-11-04T12:07:01Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationАшихміна Н. В. Художньо-рефлексивна інтерпретація музичних творів як спосіб активізації інтелектуального розвитку майбутніх учителів музики / Н. В. Ашихміна, Лоу Яньхуа // Наукові записки : Психолого-педагогічні науки. – 2015. – № 1. – Ніжин : Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя, 2015. – С. 111-114.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4467-
dc.description.abstractУ статті розглянута проблема активізації інтелектуального розвитку майбутніх учителів музики в процесі їх фахової підготовки. Визначено сутність художньо-рефлексивної інтерпретації музичних творів. Розкрито особливості художньо-рефлексивної інтерпретації музичних творів як способу інтелектуалізації музичного навчання студентів. The article looks at the problem of activization of intellectual development of future teachers of music in the process of their professional training. The authors give a definition of the artistic reflexive interpretation of musical works and reveal peculiarities of artistic reflexive interpretation of musical works as a way to intellectualize music education of students.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherНіжинський державний університет імені Миколи Гоголяuk
dc.subjectінтелектuk
dc.subjectінтерпретаціяuk
dc.subjectхудожньо-рефлексивна інтерпретаціяuk
dc.subjectintellectuk
dc.subjectinterpretationuk
dc.subjectartistic reflexive interpretationuk
dc.titleХудожньо-рефлексивна інтерпретація музичних творів як спосіб активізації інтелектуального розвитку майбутніх учителів музикиuk
dc.title.alternativeThe artistic and reflexive interpretation of musical works as a way of future music teachers` activizing intellectual developmentuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Кафедра диригентсько – хорової підготовки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ashykhmina.pdf228.81 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.