Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4382
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorРеброва, Олена Євгенівна-
dc.contributor.authorRebrova, Olena Yevgenivna-
dc.contributor.authorНіколаї, Галина Юріївна-
dc.contributor.authorNikolai, Halyna Yu-
dc.date.accessioned2019-10-28T09:37:44Z-
dc.date.available2019-10-28T09:37:44Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationНіколаї Г. Ю. Теоретико-методологічні засади дослідження хореографічно-педагогічної освіти в Україні / Г. Ю. Ніколаї, О. Є. Реброва // Мистецтво і освіта .- № 3 (81), 2016. - Київ: Педагогічна думка, 2016. - С. 6-12.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4382-
dc.description.abstractУ статті висвітлено проблеми фахової підготовки майбутніх учителів, компетентних у галузі танцювального мистецтва та методики його викладання, спроможних застосовувати хореографію як педагогічний ресурс передачі національних цінностей від покоління до покоління, духовного і фізичного оздоровлення дітей та юнацтва. Презентовано результати першого етапу виконання комплексного науково-дослідницького проекту «Теоретичні та методичні засади розвитку хореографічно-педагогічної освіти в Україні», серед яких: обґрунтування сутності хореографічно-педагогічної освіти (нової галузі педагогічної освіти з власною організаційною структурою та програмним змістом); визначення загальнонаукових підходів дослідження феномену хореографічно-педагогічної освіти (системно-синергетичного, художньо-ментального, історико-генетичного, компетентнісного, семіологічного та інших); характеристика провідних моделей хореографічної підготовки фахівців (класична, театрально-танцювальна, хореотерапевтична, танцювально-модернова, танцювально-спортивна, народно-ансамблева). The article reveals the problems of future teachers’ professional training, that are competent in the field of dance and its teaching methods, are able to use choreography as a pedagogical resource for the transmission of national values from generation to generation, spiritual and physical health of children and youth. The results of the first phase of implementation of the comprehensive research project “Theoretical and methodological foundations of the choreographic-pedagogical education development in Ukraine” are presented, which include: justification of the essence of choreographic-pedagogical education (new branch of pedagogical education with its own organizational structure and curriculum); definition of theoretical and methodological foundations of choreographic-pedagogical education (systemic-synergetic, artistic-mental, historical-genetic, competence, semiological and other approaches); characteristics of major models of dance training (classical, theatrical dance, chore-therapeutic, dance-modern, dance sport, folk-ensemble).uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherПедагогічна думкаuk
dc.subjectхореографічно-педагогічна освітаuk
dc.subjectкомплексний науковий проектuk
dc.subjectзагальнонаукові підходиuk
dc.subjectхудожньо-ментальний досвід вчителів хореографіїuk
dc.subjectchoreographic-pedagogical educationuk
dc.subjectcomprehensive research projectuk
dc.subjectmethodological approachesuk
dc.subjectart and mental experience of choreography teachersuk
dc.titleТеоретико-методологічні засади дослідження хореографічно-педагогічної освіти в Україніuk
dc.title.alternativeTheoretical and methodological foundations of the study of choreographic-pedagogical education in Ukraineuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Кафедра музичного мистецтва і хореографії



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.