Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4362
Title: Теоретичне дослідження художньо-ментального досвіду в проекції педагогіки мистецтва
Other Titles: Theoretical study of artistic and mental experience in the projection of art pedagogy
Authors: Реброва, Олена Євгенівна
Rebrova, Olena Yevgenivna
Keywords: ментальність у мистецько-освітній проекції
художня ментальність
художньо-ментальний досвід
Issue Date: 2013
Publisher: НПУ імені М.П. Драгоманова
Citation: Реброва О. Є. Теоретичне дослідження художньо-ментального досвіду в проекції педагогіки мистецтва / О. Є. Реброва. – Київ: НПУ імені М.П. Драгоманова, 2013. – 295 с.
Abstract: У монографії розглянуто сутність художньої ментальності, сукупність категорій, через які вона визначається: художня картина світу, художній світогляд, художнє мислення, інтерпретація тощо. Уточнено сутність даних понять в контексті ментальних процесів мистецької освіти. Представлена сукупність функцій художньої ментальності в педагогічному процесі. Культурологічний, герменевтичний та ін. підходи до художньої ментальності, праксеологічний та праксіметричний - до художньої ментальності особистості, їх застосування в проекції педагогіки мистецтва зумовили введення в науковий обіг поняття «художньо-ментальний досвід». У зв’язку з цим у монографії уточнено базові поняття «естетичний досвід», «художньо-естетичний досвід», «ментальний досвід». Фаховий контекст художньої ментальності дозволив обґрунтувати сутність та побудувати компоненту структуру художньо-ментального досвіду майбутніх учителів мистецьких дисциплін. The monograph deals with the essence of artistic mentality, a set of categories through which it is defined: artistic picture of the world, artistic worldview, artistic thinking, interpretation, etc. The essence of these concepts is clarified in the context of the mental processes of art education. The set of functions of artistic mentality in pedagogical process is presented. Cultural, hermeneutic, etc. approaches to artistic mentality, praxeological and praximetric - to the artistic mentality of the individual, their application in the projection of art pedagogy led to the introduction into scientific circulation of the concept of "artistic and mental experience". In this regard, the monograph clarifies the basic concepts of "aesthetic experience", "artistic and aesthetic experience", "mental experience". The professional context of artistic mentality has allowed to substantiate the essence and to build a component structure of artistic and mental experience of future teachers of art disciplines.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4362
Appears in Collections:Кафедра музичного мистецтва і хореографії

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
MONOGRAPHY № 2.pdf2.32 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.