Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4337
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorАшихміна, Наталія Віталіївна-
dc.contributor.authorAshykhmina, Nataliia Vitaliivna-
dc.date.accessioned2019-10-21T09:26:43Z-
dc.date.available2019-10-21T09:26:43Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationАшихміна Н. В. Сутність і компонентна структура музично-стильових уявлень майбутніх учителів музики / Н. В. Ашихміна // Наукові записки : Психолого-педагогічні науки : І мистецько-педагогічні читання пам’яті професора О. Я. Ростовського «Актуальні проблеми мистецької освіти». – 2017. – № 1. – Ніжин : Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя, 2017. – С. 7-13.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4337-
dc.description.abstractУ статті розглянута проблема формування музично-стильових уявлень майбутніх учителів музики в процесі фортепіанної підготовки. Визначено сутність і компонентну структуру означеного феномена. Зокрема з’ясовано, що музично-стильовими уявленнями студента мистецько-педагогічного вишу є особливі утворення в музично-естетичній свідомості особистості майбутнього фахівця, які зумовлюють виникнення певних художніх образів під впливом стильового різноманіття музичних творів і досвіду їх інтерпретації та усвідомлення. Структуру музично-стильових уявлень складають музично-ціннісний, художньо-когнітивний і діяльнісно-практичний компоненти. The article describes the problem of formation of musical-styles ideas of future music teachers during the piano training. Defined the essence and component structure of musical-styles ideas of future music teachers. The musical-styles ideas of students of musical and pedagogical higher educational institutions are especial formation in musical aesthetic consciousness of the future specialists. They cause the occurrence of certain art images under the influence of stylistic diversity of music and interpretation and awareness experience.The structure of the musical-styles ideas of future music teachers consists of musical-axiological, art-cognitive and activity-practical components.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherНіжинський державний університет імені Миколи Гоголяuk
dc.subjectстильuk
dc.subjectмузичний стильuk
dc.subjectмузично-стильові уявленняuk
dc.subjectмайбутній учитель музикиuk
dc.subjectмузично-ціннісний компонентuk
dc.subjectхудожньо-когнітивний компонентuk
dc.subjectдіяльнісно-практичний компонентuk
dc.subjectstyleuk
dc.subjectmusic styleuk
dc.subjectmusical-style ideasuk
dc.subjectfuture music teacheruk
dc.subjectusical-axiological componentuk
dc.subjectart-cognitive componentuk
dc.subjectactivity-practical componentuk
dc.titleСутність і компонентна структура музично-стильових уявлень майбутніх учителів музикиuk
dc.title.alternativeThe essence and component structure of musical-styles ideas of future music teachersuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Кафедра диригентсько – хорової підготовки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ashykhmina N.V..pdf375.59 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.