Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4183
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМартинова, Раїса Юріївна-
dc.contributor.authorMartynova, Raisa Yuriivna-
dc.date.accessioned2019-10-07T07:31:53Z-
dc.date.available2019-10-07T07:31:53Z-
dc.date.issued2007-
dc.identifier.citationМартинова Р.Ю. Зміст взаємопов’язаного навчання усного і письмового монологічного мовлення у динаміці його засвоєння / Р.Ю. Мартинова // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2007. – № 1-2. – С. 102-107.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4183-
dc.description.abstractУ статті розробляється і обгрунтовується вміст взаємозв'язаного вчення усного і письмового монологічного мовлення. Встановлюється, що: 1) передмовними уміннями є уміння усного, письмового - усного говору з уміння усного, письмового - усного говору, кожна з яких передбачає все більшій самостійності в програмуванні і продукуванні висловів; 2) мовними уміннями є уміння непідготовленої мови, що виникає у зв'язку з мовними ситуаціями. . The contents of interrelated teaching of oral and written monological speech is elaborated and analyzed in the article. The author determines the following: 1) preoral skills are the skills of oral, written and again oral speech. They are based upon verbal and visual support; each of them predetermines independence in the process of speech producing; 2) oral skills are the skills of unprepared speech, appearing under the influence of oral situations, pictured situations and the need of analysis or interpretation of read and obtained oral information.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherПівденноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинськогоuk
dc.subjectвзаємозв'язанt вчення усного і письмового монологічного мовленняuk
dc.subjectуміння усного, письмового говорівuk
dc.subjectвербальні і візуальні опориuk
dc.titleЗміст взаємопов’язаного навчання усного і письмового монологічного мовлення у динаміці його засвоєнняuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:2007

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Martynova.pdf213.78 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.